Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Senaste dash på boxen men vad göra med nya läsaren?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Senaste dash på boxen men vad göra med nya läsaren?

Tjo, ska hjälpa en kompis med att fixa en fungerande läsare åt honom då hans e död. Han bor rätt långt bort så har ej möjlighet att komma hit. Men jag har flashat hans läsare tidigare så har kvar nyckeln osv. Det är en liten DG16d2s. Har nu beställt en ny liteon dg16d2s från ebay som har FW 74850C. Behöver jag göra något åt det? Eller är det bara att flasha in 3.0 med hans key och sedan skicka den till honom så han kan installera den och köra igen? Han har senaste dash!

Mvh

Det e bara o flasha om läsaren och skicka
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

OKej, ska jag flasha 0225? För det var det den förra läsarn var om jag minns rätt,den hade ej 74850C

Comment

Original inlägg av wartech Visa Inlägg
        OKej, ska jag flasha 0225? För det var det den förra läsarn var om jag minns rätt,den hade ej 74850C
        Absolut INTE, du ska flasha 0251 0225 = Slim, DG16D4S och du snackade om att det är en tjockis med 02510C, dvs. DG16D2S
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Absolut INTE, du ska flasha 0251 0225 = Slim, DG16D4S och du snackade om att det är en tjockis med 02510C, dvs. DG16D2S
          Oj,skrev fel :P Men ska jag flasha 0251 då fast den nya läsaren som kommer har 74850C ?Tusen tack för snabba svar

Comment

Original inlägg av wartech Visa Inlägg
            Oj,skrev fel :P Men ska jag flasha 0251 då fast den nya läsaren som kommer har 74850C ?Tusen tack för snabba svar
            Det stämmer bra det, 74850C är den gamla modellen innan dashboard uppdateringar, det som skiljer DG16D2S modellerna åt är mjukvaran, spelar alltså ingen roll om det är 74850C, 83850C, 93450C från början, det är alltid 02510C när man gått över 2.0.13146.0 som dashboard version
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              Det stämmer bra det, 74850C är den gamla modellen innan dashboard uppdateringar, det som skiljer DG16D2S modellerna åt är mjukvaran, spelar alltså ingen roll om det är 74850C, 83850C, 93450C från början, det är alltid 02510C när man gått över 2.0.13146.0 som dashboard version
              Tack för dina supersnabba och grymma svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X