Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox One Uppdateringar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox One Uppdateringar

Haj haj
    Kan man lita på att MS patch notes är kompletta? Alltså om det står exakt vad patchen gör, och hurvida den den täpper till eventuella säkergetshål eller ej?
    Tack och hej

Original inlägg av Noneed Visa Inlägg
    Haj haj
    Kan man lita på att MS patch notes är kompletta? Alltså om det står exakt vad patchen gör, och hurvida den den täpper till eventuella säkergetshål eller ej?
    Tack och hej
    Knappast, men vart hittar du denna changelog? om det är den på Wikipedia... forget it... den KANSKE innehåller rätt information, men oftast inte... det finns alltid folk som kollar vad som ändrats...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Knappast, men vart hittar du denna changelog? om det är den på Wikipedia... forget it... den KANSKE innehåller rätt information, men oftast inte... det finns alltid folk som kollar vad som ändrats...
      Kalle Anka

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X