Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    snarare att brandväggen blockerar den...

Kan det vara jag som bränner fel så det blir dåliga kopier därför jag får det felet??

Comment

• Original inlägg av Craw Visa Inlägg
      Kan det vara jag som bränner fel så det blir dåliga kopier därför jag får det felet??
      nej, endera har du inte uppdaterat ini filen eller så blockerar din brandvägg programmet. har du ställt in abgx360 till level 3, always check online database first osv?

Comment

• Int, du borde göra en till rar fil med XDVDMulleter så att folk som har problem med tidigare varianter som fortfarande fungerar i XDVDMulleter, den hjälper till att fixa vissa problem som inte ABGX360 gör...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• nu valde jag img filen istället för att läsa från dvd och då funkade det. jag tror att jag måste ha gjort fel när jag har bränt det

Comment

• det var udda... den ska kunna hitta .ini filen med CRC värdena i oavsett om du kör från skiva eller fil... o.O
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• ska prova att bränna som det står i guiden jag har alltid klickat på dvd filen sen har bränningen startat

Comment

Int, du borde göra en till rar fil med XDVDMulleter så att folk som har problem med tidigare varianter som fortfarande fungerar i XDVDMulleter, den hjälper till att fixa vissa problem som inte ABGX360 gör...
                det gamla finns kvar om du kikar längre ner i guiden, ska ordna upp det senare eller imorn.

Comment

• ok, jag skumläste bara är så himmla mycket text nu för tiden och jag kan juh redan allt om det där
                  Google is your friend!

Comment

ok, jag skumläste bara är så himmla mycket text nu för tiden och jag kan juh redan allt om det där
                    jag har faktiskt skrivit om en del och nu när lite saker är flyttat och nya abgx360 sköter det mesta så behöver du inte läsa så mycket. det ser faktiskt inte lika rörigt ut nu för den otränade.

Comment

• hej igen nu har jag provat att bränna hur som hur det står i guiden och nu funkar abgx360 så nu måste jag slänga alla mina andra spel för dom måste vara fel brända?

Comment

hej igen nu har jag provat att bränna hur som hur det står i guiden och nu funkar abgx360 så nu måste jag slänga alla mina andra spel för dom måste vara fel brända?
                        det är bara att kolla dem med abgx360 innan, så du inte slänger dem i onödan. du behöver inte tanka hem nya releaser utan spara ner backupen som du bränt till hårddisken med imgburn (står i guiden) och kör sedan abgx360 på imagefilen för att fixa den, bränn sedan ut den på nytt.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          det är bara att kolla dem med abgx360 innan, så du inte slänger dem i onödan. du behöver inte tanka hem nya releaser utan spara ner backupen som du bränt till hårddisken med imgburn (står i guiden) och kör sedan abgx360 på imagefilen för att fixa den, bränn sedan ut den på nytt.
                          ok tack förlåt om jag frågar massa dumma fråger men det är nytt för mig mewd xbox 360.
                          Last edited by Craw; 2009-03-08, 12:01.

Comment

• Har en fråga till jag har läst guiden men förstod inte riktigt en sak måste man alltid göra en autofix på ett spel eller är det bara om det är något fel??

Comment

• det är bara om något inte stämmer
                              Google is your friend!

Comment

Har en fråga till jag har läst guiden men förstod inte riktigt en sak måste man alltid göra en autofix på ett spel eller är det bara om det är något fel??
                                det är som swizzy säger och autofix körs automatisk när du kollar med abgx360 så det är inget du behöver oroa dig om att missa.

Comment

Working...
                                X