Original inlägg av dr_fredrik
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny våg igen... :(
Collapse
X
-
källa? det är mycket prat om det men aldrig några direkta bevis. i varje fall kommer det fram att de någon gång spelat en backup som inte är korrekt eller gjort någon annan modifikation. det spelar stor roll om du kollar dina backuper eller inte. förr blev hur många som helst bannade, det blir de inte idag. det beror nog inte på att microsoft är snällare idag.
- Citat
- Flag
-
Jag hoppas att du har rätt.Original inlägg av int21 Visa Inläggkälla? det är mycket prat om det men aldrig några direkta bevis. i varje fall kommer det fram att de någon gång spelat en backup som inte är korrekt eller gjort någon annan modifikation. det spelar stor roll om du kollar dina backuper eller inte. förr blev hur många som helst bannade, det blir de inte idag. det beror nog inte på att microsoft är snällare idag.Last edited by dr_fredrik; 2009-11-01, 19:13.
- Citat
- Flag
Comment
-
Irrfomationen om att boxen lagrar data och skickar till live är det nog jag som är källan till, men jag har aldrig sagt att det ÄR så, bara att det rent tekniskt skulle KUNNA vara så...Original inlägg av bena Visa Inläggmin låda tycker att det är 1/1-06, och inte har jag blivit bannad för det.
alla mina achivments har jag fått 1/1-06. ingenting från MS. låter mer som en modern skröna tillverkad av MS.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, det är smart om inte annat.Original inlägg av Hansi Visa InläggIrrfomationen om att boxen lagrar data och skickar till live är det nog jag som är källan till, men jag har aldrig sagt att det ÄR så, bara att det rent tekniskt skulle KUNNA vara så...
De kan ju också spara hur många dagar man har spelat oberoende av datumet i boxen. De kan ju också spara logg över när man ändrar datum osv för att på så sätt få fram att folk har spelat före release om de kopplar upp sig på releasedagen eller några dagar efter. Man vet aldrig....
1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Läst om flera som inte kan installera spel på hårddisken efter ban.
Verkar vara ett nytt straff från ms utöver att man förlorar sin garanti och möjligheter till xbox live, boxen blir ju i princip en jävla arcade med 120/60 gb minneskort.
Hårddiskarna ska tydligen fungera på icke bannade boxar.i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
arcade är identisk med vanliga boxar, skillnaden är innehållet... så det stämmer inte att den blir som arcade...Original inlägg av ndrangheta Visa InläggLäst om flera som inte kan installera spel på hårddisken efter ban.
Verkar vara ett nytt straff från ms utöver att man förlorar sin garanti och möjligheter till xbox live, boxen blir ju i princip en jävla arcade med 120/60 gb minneskort.
Hårddiskarna ska tydligen fungera på icke bannade boxar.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu förstår jag inte vad du menar: identisk, och sen skillnad.Original inlägg av Swizzy Visa Inläggarcade är identisk med vanliga boxar, skillnaden är innehållet... så det stämmer inte att den blir som arcade...
Jag vet skillnaderna mellan arcade och övriga.
Jag menade att man inte kan installera på hårddisken så den fyller ungefär lika mycket funktion som ett jättestort minneskort på en arcade som saknar möjlighet att ladda ner live arcade spel.
Eller en pre nxe elite utan tillgång till internet.
edit: Jag menar inte att arcades saknar möjlighet till live arcade eller att pre nxe elite saknar tillgång till internet.
Det var en liknelse av hur kul det måste vara att förlora möjligheten att installera spelen.Last edited by ndrangheta; 2009-11-04, 14:39.i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
innehållet i förpackningen, alltså det som följer med.. sorry att jag förvirrade dig... :$
jo, det är rent förjävligt... men det borde gå att fixa när wave 5 spel kommer (A)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Lugnt.Original inlägg av Swizzy Visa Inlägginnehållet i förpackningen, alltså det som följer med.. sorry att jag förvirrade dig... :$
jo, det är rent förjävligt... men det borde gå att fixa när wave 5 spel kommer (A)
Ja man får hoppas att dash uppdateringen på skivan skulle låsa upp möjligheten att installera spel igen.i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
- Citat
- Flag
Comment
-
det du kan göra är att sälja boxen till någon och köpa en ny, en ban kan du inte göra något åt (enkelt) det du måste göra i så fall är att kopiera massa grejer från en annan 360 och skriva till den nya, viss specifik data... vilket i slutändan förmodligen skulle kosta mer än att bara köpa en ny konsoll... och sälja den du redan har, finns dom som köper bannade konsoller för att lira offline enbart, eller för att plocka reservdelar från...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment