Men hur ska dom se det att jag har en konsoll som jag kör offline med? Tycker ju det borde funka utan att de finns risk för att bli bannad eller

Seriöst vafan kan dom lagra på minneskortet också. Går det inte lura MS på nåt sätt??? 

chansen var inte stor att jag skulle dra in lite cash på lite tippande, men jag gjorde det ändå, det säger en del.

ännu tråkigare är att jag tror inte ens ms själva vet hur det ligger till med gamertags eller flyttande hdd's. deras forum är ett jävla skämt där moderatorer postar samma jävla meddelande till varje person som frågar, de går absolut inte in på detaljer. däremot har användare här fått andra svar via deras support om de ringer. så slutsatsen är att på deras forum så har de standard svar för den hela massan, så de inte uppmuntar folk till att flasha eller flytta saker och på tele får man mer personlig hjälp. ang. recovery är jag osäker, det finns delade åsikter på deras forum, så fan vet. du bör vända dig till deras tele support för att få det bästa svaret antar jag, allt annat är bara vilda gissningar?!
Jag ska kontakta MS när jag kommer tillbaka till Sverige nästa vecka och höra vad de säger. Du har nog helt rätt angående att man får ett betydligt bättre svar om man ringer dem personligen och frågar direkt än att ställa frågor i Xbox-forumet.

Comment