Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Cod MW2 + 1.61 = Ban utan internetsladd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Cod MW2 + 1.61 = Ban utan internetsladd?

Tjena, är det någolunda säkert att köra nya Cod mw2 offline utan nätverkssladd eller är det stor risk för ban iaf?
    xbox x B O x

Original inlägg av ponta_koj Visa Inlägg
    Tjena, är det någolunda säkert att köra nya Cod mw2 offline utan nätverkssladd eller är det stor risk för ban iaf?
    Du kommer bli bannad när du kopplar upp sen, VARFÖR INTE VÄNTA TILLS DEN TIONDE?
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
      Du kommer bli bannad när du kopplar upp sen, VARFÖR INTE VÄNTA TILLS DEN TIONDE?

Långt tid dit
      xbox x B O x

Comment

Men kan man bli bannad fast du kör utan intrenettsladd och hdd?
        xbox x B O x

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639

det är "säkert", sålänge du aldrig kopplar upp dig på live före release.

(med "säkert" menas, finns inget 100% "så är det" svar. det finns risker, men du minimerar dem om man väntar tills release. inget vet vad ms har för metoder. loggar de dagar innan? sparas achivements? vem vet. upp till dig att chansa.)

exempel.

spel 1 har release 20 november
          spel 2 har release 18 december

spel 1 är jätteroligt i multiplayer, men spel 2 är ett kanonspel i single player.

du provar båda, du SKA inte koppla upp dig på live förrän 18 december eftersom då spel 2 ant. kommer noteras. alltså får du lugna dig med multiplayer av spel 1 en månad extra.
          Last edited by int21; 2009-11-06, 23:06.

Comment

Jaså, men kör du utan HDD och sprar så blir det väll svårt att logga ?
            xbox x B O x

Comment

finns minne i boxen också, vart tror du annars den lagrar dashboard updates??
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                finns minne i boxen också, vart tror du annars den lagrar dashboard updates??

Sant. Men vafan, är det säkert å köra offline utan hdd på ex cod mw2 utan riskare bann ?
                xbox x B O x

Comment

som swizzy skriver så finns det en NAND-krets där ant. allt mysigt sparats. det krävs inte en hdd för att bli bannad, även arcade maskiner kan bli det, de utan hdd. /int21

Comment

Sant. Men vafan, är det säkert å köra offline utan hdd på ex cod mw2 utan riskare bann ?
                    har svarat på det. länkade även! vill du ha en bild på det hela. /int21 (forumbuggen igen)

Comment

Länka gärna. Vill veta om det är säkert eller inte...
                      xbox x B O x

Comment

Länka gärna. Vill veta om det är säkert eller inte...
                        läser du inte mina inlägg i denna tråden?!

http://forum.psxcare.com/support/sho...30&postcount=5

det är "säkert", sålänge du aldrig kopplar upp dig på live före release.

(med "säkert" menas, finns inget 100% "så är det" svar. det finns risker, men du minimerar dem om man väntar tills release. inget vet vad ms har för metoder. loggar de dagar innan? sparas achivements? vem vet. upp till dig att chansa.)

exempel.

spel 1 har release 20 november
                        spel 2 har release 18 december

spel 1 är jätteroligt i multiplayer, men spel 2 är ett kanonspel i single player.

du provar båda, du SKA inte koppla upp dig på live förrän 18 december eftersom då spel 2 ant. kommer noteras. alltså får du lugna dig med multiplayer av spel 1 en månad extra.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          läser du inte mina inlägg i denna tråden?!

http://forum.psxcare.com/support/sho...30&postcount=5

Självklart läser jag dina inlägg.
                          Ville veta vad fler tror och vet. Ex skrev någon ovanför dig att man blev bannad. Vem ska man tro på?
                          xbox x B O x

Comment

Självklart läser jag dina inlägg.
                            Ville veta vad fler tror och vet. Ex skrev någon ovanför dig att man blev bannad. Vem ska man tro på?
                            du blir inte 100% bannad för att du spelar innan release. jag gör det rätt ofta men sköter mina kort och är jävligt lugn med att koppla upp mig förrän allt är släppt. ibland får man bita i det sura äpplet dock om då någon vill spela live men man inte kan koppla upp sig pga av att man spelat före release och inväntar release. tro på den du anser har bästa svaret.

Comment

hittat en liten käftsmäll som kanske inte hindrar ms från att banna de som lirar original före release. de säger själva att de inte bannar original och man vet heller inte om denna användare har moddat sin konsol och lirat lite andra titlar innan, men lite skrämmande är det.

http://forums.xbox.com/29835394/ShowPost.aspx

i korta drag så blev en användare bannad.. han drog samma story som alla andra att han köpt det i affär.. kommentarer kom.. du blir inte bannad om du spelar orgiginal.. en annan kommentar kom.. skanna in ditt kvitto (antar detta var för att bevisa att grabben inte kommer höra av sig mer..) sen kom det.

nu är det tyst i tråden.. tadah! nå?!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X