Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang. Ban vågen.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

förmodligen ja jag hade legat på under hälften nu om jag inte hade haft flashad box o.O
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      förmodligen ja jag hade legat på under hälften nu om jag inte hade haft flashad box o.O
      HAHAHAHAH! min nya box är bannad.. bara några veckor gammal, liteon med 1.6. den gamla fungerar fint. credz till ms

Comment

LOL!!!! den var fan bra dom bannar din sprillans nya box men inte din gamla box... fy fan, det var ett roligt skämt från MS sida
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          HAHAHAHAH! min nya box är bannad.. bara några veckor gammal, liteon med 1.6. den gamla fungerar fint. credz till ms
          Hehe!

Skönt och veta att du är dödlig också. Men jäkligt synd att det hände. Jag antar att det är en dum fråga om jag undrar om du kollade i abgx ?

Comment

Original inlägg av lackan Visa Inlägg
            Har aldrig spelat något innan release. Alltid väntat 2-3 dagar, kollat med ABGX360 både före och efter jag bränt, använder Verbatim 8,5gb cdn.

Här är mina spel:
            Borderlands
            Cod WaW
            Resident Evil 5
            WWE smackdown vs raw 2010
            Pes10
            Left4dead
            Fallout 3
            Orange box(orginal)
            Saints row 2 (orginal)
            GTA IV(orginal)

Tycker inte det är allt för illa då jag har hittat ett sätt att köra "lan" med andra över ett program

Jag tror att verfikationen på borderland är fel av abgx360. Jag laddade både ner den första P2P-versionen och proper-versionen av Borderland.

Jag läste sedan att microsoft banade spelare som spelade borderland tidigare (antagligen med P2P-versionen). När jag senare kollade releaserna med abgx360 så visade det sig att P2P versionen var helt skyddad men att proper-versionen behövde ändras.

Jag tror helt enkelt att det är fel av abgx360. Det är ju nästan som man tror att microsoft har laddat upp security-checks till dem.

Ännu är jag inte bannad.

Comment

Original inlägg av Larc Visa Inlägg
              Jag tror att verfikationen på borderland är fel av abgx360. Jag laddade både ner den första P2P-versionen och proper-versionen av Borderland.

Jag läste sedan att microsoft banade spelare som spelade borderland tidigare (antagligen med P2P-versionen). När jag senare kollade releaserna med abgx360 så visade det sig att P2P versionen var helt skyddad men att proper-versionen behövde ändras.

Jag tror helt enkelt att det är fel av abgx360. Det är ju nästan som man tror att microsoft har laddat upp security-checks till dem.

Ännu är jag inte bannad.
              senaste spelet jag lirade var just Borderland, P2P versionen, och jag har inte blivit bannad ännu... så tvivlar på att den är fel...
              Google is your friend!

Comment

Original inlägg av eternalist Visa Inlägg
                Hehe!

Skönt och veta att du är dödlig också. Men jäkligt synd att det hände. Jag antar att det är en dum fråga om jag undrar om du kollade i abgx ?
                allt är abgx'at och xdvdmullat sen skiten kom ut, haha. aja, de ska ha credz.. lite synd man inte kollade xbox.com så man slapp en hdd som ny är obrukbar. men är nog lite som swizzy säger, de slänger in skiten i din profil, som övervakas. nästa box som inhandlas blir med egen profil. skumt att min gamla box lever, den nya har jag knappt spelat på. activate.sio here i come, imorn blir de mw2!!

Comment

Ännu är jag inte bannad.
                  jag märkte också detta att scene patchades om till p2p stealth.. jag har spelat borderlands på nya boxen.

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    senaste spelet jag lirade var just Borderland, P2P versionen, och jag har inte blivit bannad ännu... så tvivlar på att den är fel...
                    Dom kanske inte har hittat dig ännu..

Även om det inte är borderland så tror jag att felet ligger hos abgx360.

Comment

Dom kanske inte har hittat dig ännu..

Även om det inte är borderland så tror jag att felet ligger hos abgx360.
                      jag kan med 100% säga att jag inte använt felaktiga inställningar i abgx360. efter ban tror jag helt och håller på att det är felaktiga stealths i databasen och att trusted users ligger bakom, snabbhet framför säkerhet. jag har i princip bara spelat borderlands på nya boxen, den bannade, något guitar hero också.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                        jag kan med 100% säga att jag inte använt felaktiga inställningar i abgx360. efter ban tror jag helt och håller på att det är felaktiga stealths i databasen och att trusted users ligger bakom, snabbhet framför säkerhet. jag har i princip bara spelat borderlands på nya boxen, den bannade, något guitar hero också.
                        Jag håller med dig, tror också att det är fel på stealths i databasen. Just nu tar jag det lite lugnt med att logga in mig på live.

Fungerar det verkligen att titta på xbox hemsidan om man har blivit bannad genom att försöka begära en reperation av sin registrerade konsol?

Comment

Fungerar det verkligen att titta på xbox hemsidan om man har blivit bannad genom att försöka begära en reperation av sin registrerade konsol?
                          Det funkar för vissa personer men inte för mig. Min xbox är bannad men jag kan fortfarande begära en reperation.

Comment

är helt 100 på att det var forza 3 som fick mig bannad, då jag kört brända titlar i runt 2 år nu utan problem (1-2 veckor efter release, samt korrekt verifierade)

Comment

äntligen fick man testa mw2 med activate.iso.. blir att lira imorgon.

Comment

Jag skiter i act.iso nu. Jag har patchat Tekken 6 och ny GTA IV funkar skit bra utan act.Iso. Ska test med MW2 oxo snart
                                http://img5.imageshack.us/img5/362/shinenm4.gif

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X