Min Console är "raped" men vad för går inte datum och klockan som den ska?. Jag har ställ in the 2 gånnger och när jag stänger av så går den till baka till år 2005 och en tid som inte stämmer. Måste man vara på Live för att den oxo ska funka?.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Datum/klocka
Collapse
X
-
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
den ska inte hålla på sådär, om du ställer in tiden manuellt ska den fortsätta ticka från det datum/den tiden du ställer in, är du kopplad till live ska den inte bry sig om dina settings utan fixar automatiskt...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har ställt den 10 gånger nu går iaf tillbax.
. Så man får inte ens ha datum/klockan i fred.
- Citat
- Flag
Comment
-
stänger av, rycker du stömsladden? xboxen har nämligen inget batteri för klockan.. min står ständigt på 2005 pga av detta.Original inlägg av SH!Ne Visa InläggMin Console är "raped" men vad för går inte datum och klockan som den ska?. Jag har ställ in the 2 gånnger och när jag stänger av så går den till baka till år 2005 och en tid som inte stämmer. Måste man vara på Live för att den oxo ska funka?.
- Citat
- Flag
Comment

Comment