Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Min bannade box låser sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    man kan t.ex. byta DVD spelare, då är BenQ att föredra då dessa har haft minst problem av alla hittils (liteon har börjat krångla en del och är lite tjuriga ibland när man ska flasha dom)
    Jo får väll göra något sådant. Har som tur är en till oflashad Lite-on-box men shit vad uselt utbud man har utav äkta spel

Comment

anledningen till att spelet hänger sig i ditt fall lejonel är att din dvd spelare slutar läsa skivorna, vilket gör att speldatan helt plötstligt tar slut, den vet inte vad som ska hända, men du borde egentligen få "Clean disc" error eller liknande, om detta beror på att din box blivit bannad är MS ute på extremt tunn is, då det helt solklart är olagligt att göra så att boxen är helt obrukbar, det strider troligtvis mot lagarna i USA också

skulle MS hamna i en rättegång angående ovanstående (om det nu är pga ban, vilket vi inte kan säga sådär på rak arm) tror jag att dom skulle förlora ganska hårt... ganska enkelt...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X