Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Namninsamling mot MS Banningar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Namninsamling mot MS Banningar

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Xbox360Ban

Fyll i denna Namninsamlingen och sprid den till alla era vänner så vi kan få stopp på MS skit vi fått ta den senaste tiden!

exempel på skit vi får ta:

Efter live ban kan vi INTE:

Spela spel vi installerat på Hårddisken

Installera spel på Hårddisken

Spara framgångar i spel och fortsätta på en annan Xbox 360

Föra över våran profil från en vanlig Xbox 360 till en bannad Xbox 360 och tillbaka

Titta på Xvid/Divx Filmer via Xbox 360 konsollen

Använda oss av Media Center i Xbox 360 konsollerna
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

done!

Comment

Swizzy. Jag skrev lite fel formulerat på namninsamlingen!
      Jag menade att man har köpt konsollen och äger den och då SKA den fungera tillfredställande ex. att installera spel på hd och använda xboxen i sitt media center och streama film givetvis.

Comment

va kommer hända me den här listan sen då? vem kommer få den?
        sigpic

Comment

Jag har tänkt skicka den till konsumentverket bland annat, om du har några tips på vart man mer kan skicka den så får du gärna höra av dig
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

är dock osäker på om en nätinsamling gäller, då vem som helst kan skriva in vilket namn som helst, varsomhelst :P

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
              är dock osäker på om en nätinsamling gäller, då vem som helst kan skriva in vilket namn som helst, varsomhelst :P
              Perfekt. Undrar hur lång tid det tar innan Henrik Pontén "skriver på"
              i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                sant, men å andra sidan är det bättre att man försöker göra någonting hellre än rycker på axlarna och köper en ny?
                Google is your friend!

Comment

självklart

Comment

Ja e på. Ska även säga till min polare som kör oflashat men är inne på sin 7:e box (RROD) Kvalitetsmaskiner!!

Comment

Original inlägg av fuinho Visa Inlägg
                      Ja e på. Ska även säga till min polare som kör oflashat men är inne på sin 7:e box (RROD) Kvalitetsmaskiner!!
                      skulle snarare seja att han hanterar de dåligt :P första kylningen var kass andra funka 3 är stabil om den inte blir för damig. min elit, kylning 2 är nu snart 2 år å håller utmärkt fortfarande. dock banad nu snyft den som va so bra. nya låter så mycke
                      Mina consoler:
                      PS3 Slim 120GB
                      Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
                      Xbox 360 Elit Svart
                      Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
                      Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
                      PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
                      Xbox (chippad) svart
                      Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
                      Nintendo 64
                      super Nintendo x2
                      Nintendo 8-bitar

Dator:
                      Core2 duo E6850
                      2xDDR2 2GB PC6400
                      MK Gigabyte GA-p35-ds4
                      GF8800GT 512mb
                      ipower extreme ed 600w
                      500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate

Comment

fick detta medelande precis:

Original inlägg av Det här är ett meddelande skickat från *NAMNINSAMLINGEN*
                        Förutomfunktionaliteten som de förstör så vill jag påpeka något direkt olagligt som inte gäller enligt konsumentköplagen. Ms skriver på sin xboxhemsida att garantin slutar gälla om xboxen säljs i andra hand och därmed byter ägare. Pratade idag med en duktig jurist om det som bekräftat att det inte gäller och är missvisande för konsumenten att skriva så. Garantin enligt konsumentköplagen gäller även efter ägarbyte. Och 3 års reklamationsrätt kvarstår. /Johan
                        Google is your friend!

Comment

Original inlägg av fuinho Visa Inlägg
                          Sin sjunde Xbox360 ... Det synar jag direkt BULLSHIT ... Möjligtvis om han haft dem inlindade i en filt ...
                          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                            fick detta medelande precis:
                            Är du förvånad över det? MS har alltid mer lr mindre gjort som dom vill. Och tyvärr är det ingen som vågar ta upp kampen mot en sådan jätte. Vart är folkets "David" liksom?

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                              Är du förvånad över det? MS har alltid mer lr mindre gjort som dom vill. Och tyvärr är det ingen som vågar ta upp kampen mot en sådan jätte. Vart är folkets "David" liksom?
                              nej, det förvånar mig inte speciellt mycket...

men jag tänkte bara att om jag skriver om det här, i samband med länken så kanske folk får tummen ur arslet och hjälper till att göra något åt saken, det faktum att vi bara sitter här och klagar hjälper inte ett piss, om man däremot gör som jag, försöker hitta en metod att sätta sig ovanpå MS axlar och trycka ner dom en bit kommer man åtminstone några steg närmare målet!
                              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X