Original inlägg av DrMyxo
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Namninsamling mot MS Banningar
Collapse
X
-
mm det är möjligt att han haft, men det verkar ju inte så smart eller hur?Original inlägg av Begga Visa InläggSin sjunde Xbox360 ... Det synar jag direkt BULLSHIT ... Möjligtvis om han haft dem inlindade i en filt ...
Men han är arbetslös och gör inte mycket mer än att spela. Men han har ju haft en smula otur kan sägas.
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi hade faktiskt en kund i förrgår som var inne på sin 5e box, han hade köpt begagnade hela tiden då han inte hade råd med nya men tyvärr blev ju detta dyrare i längden.Original inlägg av fuinho Visa Inläggmm det är möjligt att han haft, men det verkar ju inte så smart eller hur?
Men han är arbetslös och gör inte mycket mer än att spela. Men han har ju haft en smula otur kan sägas.
Den boxen vi fick in hade han köpt ett par dagar tidigare på annons , den var när vi fick den hemmalagad för RROD med de allra konstigaste skruvar å brickor å helt utan kylpasta etc, troligen hade någon även kört handdukstricket på den då hela moderkortet blivit konkavt av värme.
Kan ju nämna vi fick den att fungera men troligen inte för någon längre tid därför tog vi inte betalt för det (mer än för materialet) utan istället lovade han att köpa sin nästa box genom oss =)
- Citat
- Flag
Comment
-
nu har jag också skrivit på. brukar inte skriva på sånt här då de aldrig gör nån skillnad. oftast inte. men efter att ha läst igenom en massa trådar o inlägg från folk på detta forum så inser jag vilka idioter MS är som behandlar sina kunder så här. Ok att man blir bannad från live, de kan man ta o nåt måste dem ju få göra för att man spelat brända spel på sin box, men att ta bort en massa funktioner man betalat för är rent för jävligt. därför skriver jag på o jag hoppas att många fler göra samma sak. jag hoppas att nån tar steget o visar MS att vi inte godtar sånt här.sigpic
- Citat
- Flag
Comment
-
det är det som är tanken med den här namninsamlingen, sen om det hjälper något alls det har jag ärligt talat ingen aning om, men det är som jag sagt tidigare bättre att försöka göra något än att bara stå och titta påOriginal inlägg av mrflim Visa Inläggjag hoppas att nån tar steget o visar MS att vi inte godtar sånt här.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

snyft den som va so bra. nya låter så mycke
Comment