Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Livesäkerhet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu förstår jag ingenting . Vilken ska jag ladda ? "Rensad databas , 123456 wave eller vilken ?

Jag har laddat ett ganska nysläppt spel. Säkert senaste wave ?

Comment

Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
      Nu förstår jag ingenting . Vilken ska jag ladda ? "Rensad databas , 123456 wave eller vilken ?

Jag har laddat ett ganska nysläppt spel. Säkert senaste wave ?
      ladda den med alla waves. http://www.megaupload.com/?d=YP1BF330 kör sedan install_ini.bat så är allt färdigt.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        ladda den med alla waves. http://www.megaupload.com/?d=YP1BF330 kör sedan install_ini.bat så är allt färdigt.
        tack

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          Jag track på instal_Ini och det kom fram en svart ruta där det stod " 1 fil<er> kopierad<e> " " tryck på en valfri tangent för att fortsätta ".

Jag track och sen stängdes den , är det så det går till eller ?

Comment

Jag track på instal_Ini och det kom fram en svart ruta där det stod " 1 fil<er> kopierad<e> " " tryck på en valfri tangent för att fortsätta ".

Jag track och sen stängdes den , är det så det går till eller ?
            japp, allt är klart.

Comment

En fråga bara , Händer det något om man råkar stänga av rutan under checken ?

Comment

En fråga bara , Händer det något om man råkar stänga av rutan under checken ?
                den hinner inte klart bara
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                  den hinner inte klart bara

Men det förstör inte isofilen eller något sånt . En sista fråga bara. Vet du vad 0800 står för ? Sedan vill jag veta vad en kreon drive är för något.

Så här står det

"Wave 1 is safe with SSv1 ripped from a 360 drive in 0800 mode & Kreon drives "

Comment

firmware som man använder för att rippa xbox 360 spel

Comment

Original inlägg av Henkad Visa Inlägg
                      firmware som man använder för att rippa xbox 360 spel
                      Rippa , det betyder väl bränna ? ( Har glömt lite )

Firmware på data brännaren. ässch

Comment

Jag följde denna och jag hoppas det funkar då allt blev grönt och Det stog att det var SSV2 Och splitvid med .

http://360pedia.org/wiki/Howto_Check..._Safe_Under_LT

Comment

att rippa är att kopiera in spelen från original till datorn

firmwaren vi snackar om "0800 firmwaren" är en special mjukvara för Xbox 360 läsarna som gör det möjligt för den att kommunicera med t.ex. Windows...

iXtreme 1.6 och 1.61 har även dessa ett "0800" läge, det aktiveras när du startar läsaren med trayen halvvägs ut
                          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rippa
                            Hur man kan glömma sånt om man en gång gjort det är för mig oförklarigt
                            Exempel på hur man använt ordet genom tiderna:
                            Rippa CD till Mp3 ( Konvertera )
                            Rippa en design ( Att planka ett koncept )
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tack tack allihopa . Jag tror jag lärt mig allt för tillfället

Har checkat flera spel i Abgx360 och gjort exakt som eran "följ-bild" visade. Om spelet inte har SSV2 så injectar jag den genom den här guiden.

http://360pedia.org/wiki/Injecting_SSv2

Bra eller ?

Comment

det är väl bra
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X