Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Nu har jag fått lite problem med Abgx360. Jag laddade ett spel från Thepiratebay "Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-IPT" och när jag ska checka den i Abgx360 får jag detta problem. Har fyllt dem rutor som ska fyllas i men ändå får jag detta.
Nu har jag fått lite problem med Abgx360. Jag laddade ett spel från Thepiratebay "Call.Of.Duty.Modern.Warfare.2.XBOX360.RF-IPT" och när jag ska checka den i Abgx360 får jag detta problem. Har fyllt dem rutor som ska fyllas i men ändå får jag detta.
Mycket möjligt att det går att fixa om man har 4th wave video-ISO'n, man besparar sig dock mycket krångel om man bara plockar releases från mer välkända grupper.
Förövrigt allihopa - boka 3 maj! Halo: Reach-betan lär ju vara starten på nästa banwave precis som Halo 3-betan släppte lös den allra första vågen!
Mycket möjligt att det går att fixa om man har 4th wave video-ISO'n, man besparar sig dock mycket krångel om man bara plockar releases från mer välkända grupper.
Förövrigt allihopa - boka 3 maj! Halo: Reach-betan lär ju vara starten på nästa banwave precis som Halo 3-betan släppte lös den allra första vågen!
Halo3 var inte första ban vågen, första banvågen var när folk blev bannade första gången och det lär ha varit ett bra tag innan Halo 3 släpptes?
Jag är ganska säker på att det var den första, kommer ihåg det väl för jag hade turen att sitta och köra med Crackdown som jag lånat av en kompis och det var ett originalspel kvällen då Halo-betan drog igång - dagen efter hade hur många som helst bannats och det var allmän panik på internet. Men - jag kan ha fel, kanske var någon innan också som inte uppmärksammades lika mycket. Strunt samma - se bara upp när Reach-betan släpps, tvivlar inte en sekund på att dom kör en banwave då.
du hade inte wave 4 video partitionen installerad på rätt ställe enligt ABGX360 loggen
På stealthfiles mappen ? Jag trycker på den och så finns det 6 filer. En är den som ni nämnde. När jag försökte lägga den där inne så stog det att jag skulle ersätta filen.
På stealthfiles mappen ? Jag trycker på den och så finns det 6 filer. En är den som ni nämnde. När jag försökte lägga den där inne så stog det att jag skulle ersätta filen.
ligger den här: %appdata%\abgx360\StealthFiles ? eller ligger den tillsamans med ABGX360 bara?
ligger den här: %appdata%\abgx360\StealthFiles ? eller ligger den tillsamans med ABGX360 bara?
Jag trycker på Abgx360 mappen , sen kommer det flera mappar och filer samt Abgx360 programmet. Sen finns det en mapp som heter StealthFiles. Jag trycker på den och det kommer fram 6 st filer. Alla har nummer och den som ni skickade är redan där..
vad snackar du om att felet fortfarande finns där? jämför bilderna lite snälla lilla benzema, kör gärna filen på nytt så ska du få se på något magiskt
första bilden sa att den inte kunde autofixa den, denna säger att den har autofixat den... ok att det är röd text fortfarande, men inte äns i närheten lika mycket som det var tidigare!
Comment