Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spara gamertag innan ban?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spara gamertag innan ban?!

Halloj!
    Sitter på en flashad box som ännu inte är bannad (har bara spelat offline sista månaderna).
    Min fråga är den om man kan spara sin gamertag på tex ett minneskort innan jag kopplar upp den mot Live och på det sättet få med mig min gamertag inkl. achievments man tagit offline till en ny oflashad box?

Alltså, jag räknar med att den blir bannad när jag kopplar upp den men vill ju helst inte tappa de achievmentsen som jag tagit när jag spelat offline.

Achevements lagras på live när du är uppkopplad, sparfiler o profil på minnet.

Blir maskinen bannad formatear du HDD/minneskortet på en ny box o kör en recover gametag.

Vill man behålla sin profil på sin HDD kan vi uncrippla för 500 kr o då kan du använda din HDD igen men livekör du kan den låsas igen, fungerar inte med minneskort.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Vill man behålla sin profil på sin HDD kan vi uncrippla för 500 kr o då kan du använda din HDD igen men livekör du kan den låsas igen, fungerar inte med minneskort.
      skojar du eller? har man rätt anslutningar (Datel's Minneskorts modul) kan man lätt arbeta med Minneskorten också, det är ingen direkt skillnad mellan HDD/Minneskort annat än storleken
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        skojar du eller? har man rätt anslutningar (Datel's Minneskorts modul) kan man lätt arbeta med Minneskorten också, det är ingen direkt skillnad mellan HDD/Minneskort annat än storleken
        bannade inte ms datel och andra 3rd party kort i en uppdatering? datel stämde väl ms för detta, om de fungerar i nuläget har jag dock inte koll på.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          bannade inte ms datel och andra 3rd party kort i en uppdatering? datel stämde väl ms för detta, om de fungerar i nuläget har jag dock inte koll på.
          nu menar jag inte deras minneskort, utan den delen man sätter in i datorn, kallas "Transfer kit" (datel) och används för att ansluta ett minneskort till en DATOR...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

aha, man snurrar till det för sig ibland.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X