Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nyköp av box, flytt av account

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

För jag tänkte nu att skapa ett nytt konto och nyttja gratis Live 1 månad, och kanske köpa saker, sen radera kontot...

Försvinner allt jag köpt då när jag raderar kontot ??

Comment

Kolla med MS supporten, det borde inte göra det, men risken finns att det åtminstone slutar fungera...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Skapade ett konto bara för gratis live 1 månad.
        Skippar att köpa saker nu, blir att göra det när man använder sitt riktiga konto.

Tack för all hjälp

Comment

inga problem, det är nog säkrast att göra som så att man köper grejerna med din gamla profil istället
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            Det ska gå att bara kopiera över dom, men har du blivit bannad på din gamla konsoll finns det risk för att sparningarna är korrupta (låsta till den gamla konsollen)
            så man kan alltså föra över sparfiler till usb o sen lägga över dem till en annan konsoll? gott isf. men jag har för mig att microsoft backade angående de me att göra alla sparfiler korrupta o bara kunna användas på en konsoll? kom dem inte ut me en uppdatering som tog bort den där spärren? elr är de nåt jag bara drömt? vore ju skönt att kunna använda min forza profil på min nya konsoll o vill ju också ha kvar den på den gamla konsollen.
            sigpic

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
              så man kan alltså föra över sparfiler till usb o sen lägga över dem till en annan konsoll? gott isf. men jag har för mig att microsoft backade angående de me att göra alla sparfiler korrupta o bara kunna användas på en konsoll? kom dem inte ut me en uppdatering som tog bort den där spärren? elr är de nåt jag bara drömt? vore ju skönt att kunna använda min forza profil på min nya konsoll o vill ju också ha kvar den på den gamla konsollen.
              blev du bannad i november vågen är dom låsta om dom använts... om du sedan uppdaterar till 9199 kommer den funktionen försvinna (att dom blir låsta) MEN, redan låsta saker kommer fortsätta vara låsta... dessa får man alltså låsa upp manuellt...
              Google is your friend!

Comment

ok, ska se om jag förstod dig rätt där. om jag inte har använt mina sparade filer sen innan ban så kan jag alltså undvika att få dem låsta genom att uppdatera till 9199 innan jag använder hårddisken. nu när jag har använt hdd o spelat så måste jag alltså skicka in den till er så ni får låsa upp allt igen?
                sigpic

Comment

Original inlägg av mrflim Visa Inlägg
                  ok, ska se om jag förstod dig rätt där. om jag inte har använt mina sparade filer sen innan ban så kan jag alltså undvika att få dem låsta genom att uppdatera till 9199 innan jag använder hårddisken. nu när jag har använt hdd o spelat så måste jag alltså skicka in den till er så ni får låsa upp allt igen?
                  ungefär så ja, du kan låsa upp den själv också egentligen, allt du behöver är ett 360 HDD Transferkit och lite programvara jag skrev en guide för hur man gör för ett tag sedan, ngnstans här på forumet... kan skriva ihop en ny och slänga upp på min hemsida...
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X