Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi 1.51

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi 1.51

"Nu kan microsoft detektera iXtreme, så koppla inte in xboxen mot internet för då blir den bannad"

Läste det nu idag på eran webshop vet inte när det blev updaterat men jag har iaf under en tid spelat CoD MW2 på live (original) och har inte blivit bannad. Har det nåt med att jag har Hitachi 1.51 eller att jag spelar från en original skiva eller har jag bara haft tur som inte blivit bannad ännu?

Original inlägg av Obbe Visa Inlägg
    "Nu kan microsoft detektera iXtreme, så koppla inte in xboxen mot internet för då blir den bannad"

Läste det nu idag på eran webshop vet inte när det blev updaterat men jag har iaf under en tid spelat CoD MW2 på live (original) och har inte blivit bannad. Har det nåt med att jag har Hitachi 1.51 eller att jag spelar från en original skiva eller har jag bara haft tur som inte blivit bannad ännu?
    Du har nog haft väldigt tur helt enkelt ... Om jag varit du så hade jag hållt mig borta från live med en flashad konsoll

Comment

Original inlägg av erklan Visa Inlägg
      Du har nog haft väldigt tur helt enkelt ... Om jag varit du så hade jag hållt mig borta från live med en flashad konsoll
      saken är nog mer den att banvågen är över, de flaggar dock konsoler så i nästa banvåg lär det vara många som ryker, precis som innan. bara att hålla tummarna fram tills dess.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        saken är nog mer den att banvågen är över, de flaggar dock konsoler så i nästa banvåg lär det vara många som ryker, precis som innan. bara att hålla tummarna fram tills dess.
        Ajdå... aja inget man kan göra åt saken antar jag :P någon som vet när dem brukar ha sina banvåger eller gör dem det lite random?

Edit: läst någon stans att man kunde kolla om sin box va flaggad? eller va de bannad kanske?

Comment

Ajdå... aja inget man kan göra åt saken antar jag :P någon som vet när dem brukar ha sina banvåger eller gör dem det lite random?

Edit: läst någon stans att man kunde kolla om sin box va flaggad? eller va de bannad kanske?
          det är bannad, och det är inte ett 100%igt svar man får... kolla på Xbox.com (amerikanska sidan) och försök skicka in din box på reparation via den sidan, om du möts av ett error message och inte konfirmations greja med adress etc. så är du troligtvis bannad...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            det är bannad, och det är inte ett 100%igt svar man får... kolla på Xbox.com (amerikanska sidan) och försök skicka in din box på reparation via den sidan, om du möts av ett error message och inte konfirmations greja med adress etc. så är du troligtvis bannad...
            Ok men det vet jag att jag inte är ännu iaf

Comment

banvågen brukar slå till i november, har iaf gjort det tidigare år. är väl gjort så för att ungarna ska skrika att de vill ha en ny konsol i julklapp.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X