Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dela hårddisk?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dela hårddisk?

Hejsan, idag köpte jag en flashad 360. Fick den billigt då den var bannad från Xbox live (400kr! )

Så nu har jag en oflashad 360 och en som är flashad (Och bannad)

Nu är det såhär att jag inte fick med någon hårddisk till den flashade, nu undrar jag om man kan byta hårddisk imellan dessa 2 utan att min oflashade blir bannad.
    Tänkte ha sparningar, expansioner och sånt på den.

Någon som vet?

japp, du kan lungt flytta hårddisken fram och tillbaka, dock kan dina profiler bli låsta, om du inte lämnar ifrån den till någon för att få den "uncripplad" OBS: detta fungerar INTE på 256/512mb'are
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      japp, du kan lungt flytta hårddisken fram och tillbaka, dock kan dina profiler bli låsta, om du inte lämnar ifrån den till någon för att få den "uncripplad" OBS: detta fungerar INTE på 256/512mb'are
      Vad menar du med låsta? Bannade från xbox live?

Det är en 20GBs hårddisk

Comment

låsta, as in du kommer inte åt dom på andra spelkonsoller än den bannade... detta är ett fenomen som sker efter att man blivit bannad i senaste vågen...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Jag kommer ha en speciell profil som är till för den bannade konsolen och ett annat på den som är oflashad

Det är väl bara den speciella profilen som blir låst då? Eller blir alla profilerna det?

Comment

profiler som laddas på en bannade konsollen blir låsta...
            Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
              profiler som laddas på en bannade konsollen blir låsta...
              Okej, tack för svaren!

Comment

inga problem! jag finns här för att hjälpa folk som inte kan lika mycket som jag, eller åtminstone inte vet det jag vet
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X