Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DLC på bannad xbox360..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DLC på bannad xbox360..

Hej!
    Nu är det så att jag hade tänk o köpa fallout 3 GOTY, spelet kommer med 2 cdn, ett är själva spelet och de andra är alla DLC.
    Nu undrar jag om man kan installera alla DLC som kommer med spelet även om xboxen är bannad?

Har för mig att såna spel ska gå att installera, då installation krävs för att spela dem.
    Men innan du köper det kanske du borde testa med en bränd kopia för att se att det funkar?
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Original inlägg av ndrangheta Visa Inlägg
      Har för mig att såna spel ska gå att installera, då installation krävs för att spela dem.
      Men innan du köper det kanske du borde testa med en bränd kopia för att se att det funkar?
      ska testa med en bränd kopia först isf
      tack för tipset

Comment

det borde fungera förutsatt att din maskin är uncripplad, är den cripplad finns det risk för att det inte fungerar...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X