Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdaterade, nu funkar inga spel! Någon möjlighet till lösning?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdaterade, nu funkar inga spel! Någon möjlighet till lösning?

Jag råkade uppdatera när jag kopplade upp mig mot Live, och följden blev att inga av mina kopierade spel nu fungerar. Provade NHL 11 och FIFA 11och får bara fram en xbox logga och det funkar inte. Verkar som lådan tror att det är en vanlig DVD skiva på något sätt. Finns det någon möjlighet att lösa detta? Vad händer nu? Måste jag köpa en ny låda eller finns det någon möjlig lösning?

Läs den här tråden.

Comment

Original inlägg av davvekulneff Visa Inlägg
      Jag råkade uppdatera när jag kopplade upp mig mot Live, och följden blev att inga av mina kopierade spel nu fungerar. Provade NHL 11 och FIFA 11och får bara fram en xbox logga och det funkar inte. Verkar som lådan tror att det är en vanlig DVD skiva på något sätt. Finns det någon möjlighet att lösa detta? Vad händer nu? Måste jag köpa en ny låda eller finns det någon möjlig lösning?
      det som inträffat är att din DVD enhet blivit omflashad, den är numera original... du får vänta på att LT+ 1.9 släpps innan vi kan flasha om den åt dig...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

..................

Comment

Working...
        X