Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur ska jag bränna med LT+ 2.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur ska jag bränna med LT+ 2.0

Hejsan !

Har nu en xbox med LT+ 2.0 hemma. Dock har jag bara äldre spel men har Rage.USA.XBOX360-MARVEL på dator. Jag hann inte få nån hjälp på hur jag ska göra. Har tidigare bränt genom att patcha i abgx och sen bara bränna å allt har funkgerat. Men om jag har förstått rätt så får man göra på ett annat sätt nu då dom gjort om skivorna ? Skulle någon vilja förklara lite snabbt hur jag ska göra ?

Tack !

Testade att patcha på det gamla sättet men i nyaste abgx. Men det vart error när jag tryckte på Launch. Så någon som kan ge mig lite råd vore snällt som sagt !

Comment

Original inlägg av Fraodi Visa Inlägg
      Testade att patcha på det gamla sättet men i nyaste abgx. Men det vart error när jag tryckte på Launch. Så någon som kan ge mig lite råd vore snällt som sagt !
      Det råd du kan få är att köra spelet och hoppas allting stämmer, finns inget program som i skrivande stund kan checka en XGD3 iso så att allt stämmer... (vad jag känner till iaf)
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Utan att patcha dvs ? .. Man bara bränner ISOn som den är ?

Ser nu att dom nya spelens dvd´s är över 8 gig. Har Verbatim skivor som är 8 gig. Kommer dom inte duga längre ?

Comment

Testade bränna med fungerade inte. Googlade lite å fann egentligen bara att det fanns brännare man kunde köpa för XGD3. Men finns det inget sätt jag kan göra för att fåd et att fungera på min fina Pioneer som hjälpt mig så mkt innan ?. Börjar bli en dyr saga detta!

EDIT: Efter att kikat vidare så läste jag att man ska använda IMGBURN. Sitter ju dessvärre på en mac. Finns det något alternativ för mig ?
          Last edited by Fraodi; 2011-10-28, 21:22.

Comment

Original inlägg av Fraodi Visa Inlägg
            EDIT: Efter att kikat vidare så läste jag att man ska använda IMGBURN. Sitter ju dessvärre på en mac. Finns det något alternativ för mig ?
            Bootcamp
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Testat. Trodde att det ändligen skulle lösa sig.. MEN.. då vill inte imgburn hitta min brännare. Så problemet kvarstår. Trodde aldrig att jag skulle önska jag hade en pc

Comment

XGD3 spel måste brännas på Verbatim skivor med en Liton iHas (Burner Max) med imgburn

Ja det är konstigt att folk köper super hypade äppelskrutt produkter för dyra pengar

Comment

Måste man verkligen det? Brännt ut gow3,sonic generations och spelat runt utan problem! vad är det egentligen ihas brännaren gör bättre?

Comment

Original inlägg av ilballetto Visa Inlägg
                    Måste man verkligen det? Brännt ut gow3,sonic generations och spelat runt utan problem! vad är det egentligen ihas brännaren gör bättre?
                    För livesäkerhetens skull måste du det, och vissa spel kräver också att du verkligen gör det... då du med vanlig brännare inte får med 100% av ISO filen, du får in cirka 97%
                    Google is your friend!

Comment

Ok.Några speciella spel som kräver ihas brännaren nu?

Comment

Original inlägg av ilballetto Visa Inlägg
                        Ok.Några speciella spel som kräver ihas brännaren nu?
                        Forza 4 är det ända jag kan säga i huvudet kräver full bränning för att det ska funka...
                        Google is your friend!

Comment

ok tackar för svar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X