Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

keyvault

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• keyvault

gokväll!

vet inte om jag fiskar för mycket nu, men jag skulle uppskatta om någon kunde peka mig i rätt riktning
    att hitta någon som säljer en obannad cpu-nyckel..

mvh

Köp nåt som heter xblse. Det är en server som man kör på så att man inte kan bli bannad!

Kräver rgh/jtag

Comment

Original inlägg av Fredda Visa Inlägg
      Köp nåt som heter xblse. Det är en server som man kör på så att man inte kan bli bannad!

Kräver rgh/jtag
      Jovisst, Men han behöver fortfarande ett kv/ny såkallad Cpu nyckel. Dessutom var det detta som han frågade om.

För quicccaN: Jag har köpt mina senaste keyvaults från http://www.keyvaults.net/ och dessa har funkat perfekt för mig

Comment

Original inlägg av Hogtalare1 Visa Inlägg
        Jovisst, Men han behöver fortfarande ett kv/ny såkallad Cpu nyckel. Dessutom var det detta som han frågade om.

För quicccaN: Jag har köpt mina senaste keyvaults från http://www.keyvaults.net/ och dessa har funkat perfekt för mig
        Ja, jag kom bara med xblse som förslag

Comment

Original inlägg av Fredda Visa Inlägg
          Ja, jag kom bara med xblse som förslag
          Mm, dessutom insåg jag precis att detta var upplagt 2012 :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X