Original inlägg av Hansi
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Föräldrar kontroll helt sjukt Hjälp!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Men den ligger väl som off by default va??--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
- Citat
- Flag
-
Japp, man måste aktivera den o folk gör ofta det när de är hemma hos kompisar de inte tycker om eller innan de säljer maskiner för att jävlasOriginal inlägg av bmansweden Visa InläggMen den ligger väl som off by default va??
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
surt...Original inlägg av Pendragon Visa InläggJapp, man måste aktivera den o folk gör ofta det när de är hemma hos kompisar de inte tycker om eller innan de säljer maskiner för att jävlas
hello mr penna-drake...läget?
var ska pennan? var ska pennan?--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
- Citat
- Flag
Comment
-
Hem till dig o sätta föräldrakontroll på alla dina konsoller äden din NES till ett supersvårt lösenord o så lågt som 7årOriginal inlägg av bmansweden Visa Inläggsurt...
hello mr penna-drake...läget?
var ska pennan? var ska pennan?
Lycka till med dina Teletubbies spel eller byggare bob sedan efter den *skratt*/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment