inom 4-5 dagar så har vi Hitachi -patchen......
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment
-
Brännaren skall sätta booktype DVDROM på dvd+r dl media. Vet inte om det är något som inte alla brännare gör. Min gjorde det iaf utan att jag behövde be den specifikt om det.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
För er som inte upptäckt det så finns det nån sak som gör att man kan välja fireware. Kolla www.xbox-scene.com och scrolla ner lite...
ps. såg detta 17/5Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Oops såg att någon postat det förut...Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
denna kom för 6 timmar sen Working.XBOX360.Samsung.Firmware.Modification.And. Image.Creation.Tools-XtremeThere is no reason anyone would want a computer in their home.
Källa: Ken Olson, President, Chairman and Founder of Digital Equipment Corporation, 1977
I think there is a world market for maybe five computers.
Källa: Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

- Citat
- Flag
Comment
-
http://dwl.xbox-scene.com/tutorial/G...re-to-work.pdf
Är det allt som behöver göras? Såfall är det ju riktigt lätt.. iofs föstår jag inte riktigt vad som menas med sista punkten..
- Citat
- Flag
Comment
-
http://66.249.93.104/translate_c?hl=...3Fd%3DRMVJQTT8
ny patcher till samsung drives........enklare än det här blir det inte
- Citat
- Flag
Comment
-
%
mitt största frågetecken är bara hur stor challen är att man får just en samsung drive när man köper ett 360, man vill ju inte tömma Mat kapitalet denna månad och rusa och köpa ett 360 för att sedan öppna den och se att man har fått en Lg drive, det vore ju öken. så till min fråga.
har alla nya 360is samsung? eller hur stor channs är det att man får en?
det bästa vore om man fick öppna kartongen på affären och köra ut släden och se efter först, fast det kan man väl fetglömma?Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
- Citat
- Flag
Comment
-
1.du tar och väntar,,enligt vad jag vet skall en patch till hitachi komma i helgen..
2.om du köper en maskin så är det core du skall titta på..tror att du har sammy drive där...har själv en hitachi på min ...så jag tar och väntar...samsung driven skall ha kommit in slutet av januari...men kan ha fel....
Kolla med butiken om du kan se om släden åker ut...säg att polarna haft probs med detta..och du vill vara på säkra sidan,,,,
- Citat
- Flag
Comment

Comment