Men om man har orginalspel till gamla xboxen så funkar dom bra eller?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fyra månader klarade sig 360. (OFFICIELLA 360 dvd firmware hack tråden!)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Det fåtal spel som är med i kompatibilitetslistan fungerar väl bra...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Original inlägg av heddy Visa Inläggvar nånstans kan man läsa när xboxen är tillverkad?
på baksidan på boxen
- Citat
- Flag
Comment
-
Lot 0639
Hej, jag blir inte klok på vad som fungerar och inte vad gäller brända skivor! Är det någon som inhandlat 360 prem på Elgiganten med Lot 0639? Fick nämligen en sådan i present idag. Vågar dock inte öppna den förrän man vet om det går att köra brända skivor i den eller ej. FAQ:en hjälper inte mycket där....Vore mycket tacksam på ett svar (gärna positivt
)
- Citat
- Flag
Comment
-
Detta med att flasha, hur pass säkert är det om man gör det själv?.
Läste om flera i "köp o sälj" tråden som söker ny DVD-läsare till boxen för deras blev "felflashad", det vill man ju helst slippa...| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
- Citat
- Flag
Comment
-
janols: Om du läser genom några olika guider ett par gånger och
känner att du förstår vad som står i dom så är det inget som helst
problem. Själv gjorde jag iaf så (innan visste jag inget om xbox 360)
och nu har jag en fullt fungerande 360 flashad av mej själv
. Bör
kanske nämnas att jag köpte en begagnad för att vara säker på att
få en äldre modell som är lite mindre "känslig" för vad man har för
dator.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok, jag har en 360 i en låda (som inte öppnas innan julafton) med lot #0638, det e en låda utan handtag så efter vad jag har förståt så är det förmodligen en Hitachi 078 i den, vet inte hur pass "svåra" dessa anses vara jämfört med andra DVD-läsare i olika 360-maskiner men jag hoppas kunna fixa det efter att ha läst på mycket...Original inlägg av neonille Visa Inläggjanols: Om du läser genom några olika guider ett par gånger och
känner att du förstår vad som står i dom så är det inget som helst
problem. Själv gjorde jag iaf så (innan visste jag inget om xbox 360)
och nu har jag en fullt fungerande 360 flashad av mej själv
. Bör
kanske nämnas att jag köpte en begagnad för att vara säker på att
få en äldre modell som är lite mindre "känslig" för vad man har för
dator.
Nån som vill ge mig lite länkar till bra tutorials för denna specifika hitachi 078 läsare, samt gärna lite basic info om flashning hehe... Tack på förhand!.
Mvh // Janols.| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har en Hitachi 0078fk läsare i min 360.
Har precis beställt en Pioneer 111d från PsxCare o tänkte försöka flasha om lådan nu i veckan.
Enligt Intel Chipset Identifyer har jag följande chipset.
Detected Chipset: Intel(R) 845 Chipset
Memory Controller: 82845
I/O Controller: 82801BA (ICH2)
Går det att flasha en Hitachi disk med detta?.
Tack på förhand // Janols...Last edited by Janols; 2006-12-25, 17:16.| PlayStation 2 | Xbox 360 | GameCube | PC |
- Citat
- Flag
Comment

Är man i riskzonen om den tillverkades 2006-06-25?
Comment