Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
XBOX 360 delar köpes/säljes (dvdläsare - moderkort - nätdelar - chassin osv)
Jag har en gammal 360 där fläktarna håller på att packa ihop. Man kan väl jämföra ljudnivån med en hårtork ungefär så varken spela eller spana rulle ger någon njutning.
Är det någon som sitter på en fläkt till 360in och vill kränga denna så är jag intresserad.
Finns ju iofs flashiga fläktar att köpa men då boxen är bannad så känner man ju inte för att lägga för mycket på den.
Byte fläktarna men utan större framgång, ljudet är fortfarande lika högt. Gissar att det då är dvdn så låter så in i vassen.
Frågan är då om det finns någon som kränger en flashad (fungerande) dvd som man kan köpa? Anyone?
En fråga till er som vet, kan man kasta in vilken drive som helst i boxen och det fungerar eller måste jag köpa en hitachi eftersom det är en sådan som jag har idag?
Min Core pajjade och ingen garanti så jag säljer nu samsung dvd-spelaren och fläktarna om nån är intresserade av dom.
Jag har blivigt erbjuden 800kr för dvd-spelaren men då måste jag vänta till nästa månad.
kan ta 500 för den om nån vill ha den härifrån istället så får jag bort den.
Den är inte flashad eller nått
bild på dvd-spelaren gick inte att länka skriv . istället för _ hem_bredband_net/niklager/360/360dvd.JPG
Jag har följande grejer till salu från en rasad 360
ms25 drive.
nätdel 220 V
hdd
talismoon silent whisper (lysdiodskablarna klippta)
Sata kort, samma som psxcare säljer
Connectivity kit 2.0
kylflänsar eller vad du kan tänkas vara intresserad av från insidan på en gammal 360.
maila till s k e r k e n @ g m a i l . c o m om det är något av intresse
Comment