Xbox 360 delar säljes
Min Xbox 360 Premium har pajjat(RROD). Den är bannad och har ingen garanti kvar.
Så nu säljar jag den antingen komplett eller i delar. Alla delar(utom hdd) som finns i den är:
* Samsung MS-28 DVD-rom som har firmware Xtreme 5.3c vilket blev flashad av psxcare. 500:-
* Orginal Premium Chassi som är i väldigt bra skick t.o.m Microsoft Sigillet(klistermärket) är helt. 200:-
* Orginal fläktar som sitter i xbox 360n. 100:-
* Moderkort med Kylflänsar och annat. 300:-
* Nätdel 220V 300:-
ELLER så kan jag sälja allt som ett paket för 1000:-
Har själv aldrig öppnat xboxen. Bara psxcare som öppnat den en gång vid flashning.
Bor i Södertälje så det skulle underlätta väldigt mycket om köparen bor inom Stockholms området.
Annars får köparen stå för frakt.
Intresserad?
Kontakta mig på banderas_tony@hotmail.com
Min Xbox 360 Premium har pajjat(RROD). Den är bannad och har ingen garanti kvar.
Så nu säljar jag den antingen komplett eller i delar. Alla delar(utom hdd) som finns i den är:
* Samsung MS-28 DVD-rom som har firmware Xtreme 5.3c vilket blev flashad av psxcare. 500:-
* Orginal Premium Chassi som är i väldigt bra skick t.o.m Microsoft Sigillet(klistermärket) är helt. 200:-
* Orginal fläktar som sitter i xbox 360n. 100:-
* Moderkort med Kylflänsar och annat. 300:-
* Nätdel 220V 300:-
ELLER så kan jag sälja allt som ett paket för 1000:-
Har själv aldrig öppnat xboxen. Bara psxcare som öppnat den en gång vid flashning.
Bor i Södertälje så det skulle underlätta väldigt mycket om köparen bor inom Stockholms området.
Annars får köparen stå för frakt.
Intresserad?
Kontakta mig på banderas_tony@hotmail.com

)
. Så den som vill kan bara köpa en ny DVD och flasha den med min Firmwire och vola så har man sig en fungerad konsoll.
Comment