Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
anledningen till det är att dom får leveranser av spelarna från Phillips av drivar ett tag efter dom tillverkats och monteras sedan in i en 360 ungefär en månad efter tillverkning av driven... det säger sig själv lite, fabriken där dom tillverkar Xbox 360 är inte samma ställe dom tillverkar varenda lite komponent i dom... dom måste transporteras från andra ställen på jorden innan dom kan monteras ihop...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inlägganledningen till det är att dom får leveranser av spelarna från Phillips av drivar ett tag efter dom tillverkats och monteras sedan in i en 360 ungefär en månad efter tillverkning av driven... det säger sig själv lite, fabriken där dom tillverkar Xbox 360 är inte samma ställe dom tillverkar varenda lite komponent i dom... dom måste transporteras från andra ställen på jorden innan dom kan monteras ihop...
Så om min xbox är gjord i augusti . är min drive gjord i juli isåfall ?
- Citat
- Flag
Comment
-
det skulle låta rimligt ja, men jag kan inte säga att det verkligen är så, det kan juh skilja, just din läsare kanske är tillverkad samma månad som boxen... allt beror på hur dom gör i fabriken, dom kanske kör på tills lagret tar slut och beställer strax innan, och kanske gör slut på lagret äldre läsare innan månadens slut och då fortsätter med dom nya drivarna som är tillverkade samma månad...Original inlägg av Benzema Visa InläggSå om min xbox är gjord i augusti . är min drive gjord i juli isåfall ?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
du har en samsungOriginal inlägg av Benzema Visa InläggKan någon hjälpa mig , vad är det för drive man har om man har svart/röd kablar i det där lilla hålet under fronttpanelen på xboxen.
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Börja använd Sökfunktionen innan du postar, det börjar bli lite väl många frågor av sådana som vi t.om har klistrade trådar omOriginal inlägg av Benzema Visa Inläggaha tack , inte min .

http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=35327/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej inte CD men däremot till en DVD+R DL skivaOriginal inlägg av Darippsta Visa InläggTja, kan man kopiera ett nedbränt spel till en ny cd?
Stoppa i spelet i din PCs brännare du normalt bränner dina 360 spel med.
Starta IMGBurn
Välj Dumpa till Iso
Vänta.
Starta ABGX360 o verifiera Ison
växla läge i IMGburn till Write iso to disc o välj .Dvd filen.
vänta.
verifiera den brända skivan med 'ABGC360
Om allt är grönt tuta o kör.
Har man fulpatchade spel korrigerar man detta i samma veva ( Wave 2/3 patchade för folk är för lata o uppgradera )/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Gammal o vis ( 32år ) o förhoppningsvis inte så åderkalkad så man förvirrar sigOriginal inlägg av Darippsta Visa Inlägghaha du är en klurig jävel du pendragon:P
Tack så mycket

Jag skyller på Altzheimers Light efter 30 *skratt*/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Tja, kan man koppla en xbox med hdmi och en tv med hdmi utgång med en enkel hdmi kabel från clas ohlson och ändå få hd bild?
Och hur ska man göra ifall min xbox inte har hdmiutgång?
Och är det någon stor skillnad mellan den billiga hdmi kabeln och den som ms säljer?
Tack på förhandLast edited by Darippsta; 2009-11-25, 01:51.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det enda du måste tänka på om kabeln bara ska vara 1-2 meter är att kontakterna ska vara guldpläterade.Original inlägg av Darippsta Visa InläggTja, kan man koppla en xbox med hdmi och en tv med hdmi utgång med en enkel hdmi kabel från clas ohlson och ändå få hd bild?
Och hur ska man göra ifall min xbox inte har hdmiutgång?
Och är det någon stor skillnad mellan den billiga hdmi kabeln och den som ms säljer?
Tack på förhand
Om din box inte har HDMI uttag och du ändå vill ha det kan du köpa denna. Om din tv har VGA uttag (de flesta tv apparaterna har det nu) kan du välja det billigare alternativet VGA kabel. Du får samma resultat som med en HDMI kabel (1080p), enda skillnaden är att du måste koppla in ljudet separat.Alla heter Glenn i Göteborg!
- Citat
- Flag
Comment
-
guldplättering har ingen betydelse alls, en simpel vanlig hdmi fungerar lika bra och ger lika bra bild. förövrigt kan du köra vga som redan beskrivits om du saknar hdmi.Original inlägg av Ric Visa InläggDet enda du måste tänka på om kabeln bara ska vara 1-2 meter är att kontakterna ska vara guldpläterade.
Om din box inte har HDMI uttag och du ändå vill ha det kan du köpa denna. Om din tv har VGA uttag (de flesta tv apparaterna har det nu) kan du välja det billigare alternativet VGA kabel. Du får samma resultat som med en HDMI kabel (1080p), enda skillnaden är att du måste koppla in ljudet separat.
- Citat
- Flag
Comment

Comment