Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det finns vissa 83850C som inte går att läsa ut nyckeln från i dagsläget...
    Okej , men en fråga bara. Varför är det så att driven alltid är en månad gamlare än själva mfr datumet på xboxen ?

Comment

• anledningen till det är att dom får leveranser av spelarna från Phillips av drivar ett tag efter dom tillverkats och monteras sedan in i en 360 ungefär en månad efter tillverkning av driven... det säger sig själv lite, fabriken där dom tillverkar Xbox 360 är inte samma ställe dom tillverkar varenda lite komponent i dom... dom måste transporteras från andra ställen på jorden innan dom kan monteras ihop...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

anledningen till det är att dom får leveranser av spelarna från Phillips av drivar ett tag efter dom tillverkats och monteras sedan in i en 360 ungefär en månad efter tillverkning av driven... det säger sig själv lite, fabriken där dom tillverkar Xbox 360 är inte samma ställe dom tillverkar varenda lite komponent i dom... dom måste transporteras från andra ställen på jorden innan dom kan monteras ihop...

Så om min xbox är gjord i augusti . är min drive gjord i juli isåfall ?

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
          Så om min xbox är gjord i augusti . är min drive gjord i juli isåfall ?
          det skulle låta rimligt ja, men jag kan inte säga att det verkligen är så, det kan juh skilja, just din läsare kanske är tillverkad samma månad som boxen... allt beror på hur dom gör i fabriken, dom kanske kör på tills lagret tar slut och beställer strax innan, och kanske gör slut på lagret äldre läsare innan månadens slut och då fortsätter med dom nya drivarna som är tillverkade samma månad...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Kan någon hjälpa mig , vad är det för drive man har om man har svart/röd kablar i det där lilla hålet under fronttpanelen på xboxen.

Comment

Kan någon hjälpa mig , vad är det för drive man har om man har svart/röd kablar i det där lilla hålet under fronttpanelen på xboxen.
              du har en samsung
              Google is your friend!

Comment

du har en samsung
                aha tack , inte min .

Comment

aha tack , inte min .
                  Börja använd Sökfunktionen innan du postar, det börjar bli lite väl många frågor av sådana som vi t.om har klistrade trådar om
                  http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=35327
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Tja, kan man kopiera ett nedbränt spel till en ny cd?

Comment

• Original inlägg av Darippsta Visa Inlägg
                      Tja, kan man kopiera ett nedbränt spel till en ny cd?
                      Nej inte CD men däremot till en DVD+R DL skiva

Stoppa i spelet i din PCs brännare du normalt bränner dina 360 spel med.
                      Starta IMGBurn
                      Välj Dumpa till Iso
                      Vänta.
                      Starta ABGX360 o verifiera Ison
                      växla läge i IMGburn till Write iso to disc o välj .Dvd filen.
                      vänta.
                      verifiera den brända skivan med 'ABGC360
                      Om allt är grönt tuta o kör.

Har man fulpatchade spel korrigerar man detta i samma veva ( Wave 2/3 patchade för folk är för lata o uppgradera )
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

• haha du är en klurig jävel du pendragon:P
                        Tack så mycket

Comment

haha du är en klurig jävel du pendragon:P
                          Tack så mycket
                          Gammal o vis ( 32år ) o förhoppningsvis inte så åderkalkad så man förvirrar sig
                          Jag skyller på Altzheimers Light efter 30 *skratt*
                          / Pendragon

Comment

• Tja, kan man koppla en xbox med hdmi och en tv med hdmi utgång med en enkel hdmi kabel från clas ohlson och ändå få hd bild?
                            Och hur ska man göra ifall min xbox inte har hdmiutgång?
                            Och är det någon stor skillnad mellan den billiga hdmi kabeln och den som ms säljer?

Tack på förhand
                            Last edited by Darippsta; 2009-11-25, 01:51.

Comment

Tja, kan man koppla en xbox med hdmi och en tv med hdmi utgång med en enkel hdmi kabel från clas ohlson och ändå få hd bild?
                              Och hur ska man göra ifall min xbox inte har hdmiutgång?
                              Och är det någon stor skillnad mellan den billiga hdmi kabeln och den som ms säljer?

Tack på förhand
                              Det enda du måste tänka på om kabeln bara ska vara 1-2 meter är att kontakterna ska vara guldpläterade.

Om din box inte har HDMI uttag och du ändå vill ha det kan du köpa denna. Om din tv har VGA uttag (de flesta tv apparaterna har det nu) kan du välja det billigare alternativet VGA kabel. Du får samma resultat som med en HDMI kabel (1080p), enda skillnaden är att du måste koppla in ljudet separat.
                              Alla heter Glenn i Göteborg!

Comment

• Original inlägg av Ric Visa Inlägg
                                Det enda du måste tänka på om kabeln bara ska vara 1-2 meter är att kontakterna ska vara guldpläterade.

Om din box inte har HDMI uttag och du ändå vill ha det kan du köpa denna. Om din tv har VGA uttag (de flesta tv apparaterna har det nu) kan du välja det billigare alternativet VGA kabel. Du får samma resultat som med en HDMI kabel (1080p), enda skillnaden är att du måste koppla in ljudet separat.
                                guldplättering har ingen betydelse alls, en simpel vanlig hdmi fungerar lika bra och ger lika bra bild. förövrigt kan du köra vga som redan beskrivits om du saknar hdmi.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X