Original inlägg av Xboxkling
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bränna xbox 1 spel
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
det är klart det är möjligt, men det är billigare att skaffa en gammel box och spela på istället om du ska bränna själv
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
dålig programering i programmet? vi rekomenderar att du kör med IMGBurn som är gratis
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
körde du Dual Layer skivorna i 22x?!?!?!?!?!?! då är du spritt språngande galen, max för sådana skivor är 12x! och då överbränner man, dom flesta skivorna klarar av 8x som högst... (om man inte överbränner dom lite som jag gör, jag kör i 10x~)Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Bränna Xbox spel för mig betyder (Gammelbox spel ) o dessa bränns på -R skivor 4,7Gb o det går aldeles utmärkt att bränna över 16x beroende på skivor o brännare
360 spel = Nya 360 spel och mig veterligen bränner man sådant i max 8x beroende på medians godkända hastighet o brännare./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
personligen bränner jag i "auto (MAX)" och det brukar variera mellan 8x och 10.2xOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggBränna Xbox spel för mig betyder (Gammelbox spel ) o dessa bränns på -R skivor 4,7Gb o det går aldeles utmärkt att bränna över 16x beroende på skivor o brännare
360 spel = Nya 360 spel och mig veterligen bränner man sådant i max 8x beroende på medians godkända hastighet o brännare.Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
dvd decrypter är gratis och är gjort av samma person som gjort imgburn.Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdålig programering i programmet? vi rekomenderar att du kör med IMGBurn som är gratis
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe ok, jag visste inte det men menOriginal inlägg av int21 Visa Inläggdvd decrypter är gratis och är gjort av samma person som gjort imgburn.
man lär sig alltid något nytt
dock rekomenderas IMGBurn iaf ^^
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
mjo, men det ska gå lika bra i dvd decrypter.. saken är att dvd decrypter inriktades på att kopiera dvd-skivor men det hade även brännar möjligheter. när projektet lades ner så utvecklades imgburn, då inriktat på brännar delen, mer stöd och funktioner. dvd decrypter är rätt välkänt så konstigt du missat det.Original inlägg av Swizzy Visa Inlägghehe ok, jag visste inte det men men
man lär sig alltid något nytt
dock rekomenderas IMGBurn iaf ^^
- Citat
- Flag
Comment
-
har inte varit mycket för att snacka om sådant förut
hållt mig till mer online spel faktiskt och även orginal spel inte brännt/rippat speciellt mycket tidigare... men nu gör jag det o.O
tror jag har hört talas om det någon gång förut men att det var samma skapare bakom det visste jag garanterat inte
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment