Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränna xbox 1 spel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Xboxkling Visa Inlägg
    Det finns ingen som har en guide eller så hur man ska göra med allt
    guide för vad? bränna xbox-spel eller göra dem nme kompatibla?

Comment

Jag har säkert missat något, men är det överhuvudtaget möjligt att bränna xbox1-spel och spela om man har lite-on-brännare (om man använder dvd+dl)?

De enda som kan skada vår demokrati är vi själva.

Comment

det är klart det är möjligt, men det är billigare att skaffa en gammel box och spela på istället om du ska bränna själv
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

och tänk på att en gammelxbox kan du lägga in spelen direkt på disken använder min gamla box som media center. haha

Comment

En konstig sak med DvD decrypter misslyckades hälften av bränningarna även med Verbatim , ändrade till Clone Cd och allt lyckaa även med billiga skivor som Data Write
            vad kan det bero på

Comment

dålig programering i programmet? vi rekomenderar att du kör med IMGBurn som är gratis
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Sorry det var img burn jag menade körde med senaste versionen och nyaste Samsung brännaren 22x

Comment

körde du Dual Layer skivorna i 22x?!?!?!?!?!?! då är du spritt språngande galen, max för sådana skivor är 12x! och då överbränner man, dom flesta skivorna klarar av 8x som högst... (om man inte överbränner dom lite som jag gör, jag kör i 10x~)
                  Google is your friend!

Comment

Bränna Xbox spel för mig betyder (Gammelbox spel ) o dessa bränns på -R skivor 4,7Gb o det går aldeles utmärkt att bränna över 16x beroende på skivor o brännare

360 spel = Nya 360 spel och mig veterligen bränner man sådant i max 8x beroende på medians godkända hastighet o brännare.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                      Bränna Xbox spel för mig betyder (Gammelbox spel ) o dessa bränns på -R skivor 4,7Gb o det går aldeles utmärkt att bränna över 16x beroende på skivor o brännare

360 spel = Nya 360 spel och mig veterligen bränner man sådant i max 8x beroende på medians godkända hastighet o brännare.
                      personligen bränner jag i "auto (MAX)" och det brukar variera mellan 8x och 10.2x
                      Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        dålig programering i programmet? vi rekomenderar att du kör med IMGBurn som är gratis
                        dvd decrypter är gratis och är gjort av samma person som gjort imgburn.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                          dvd decrypter är gratis och är gjort av samma person som gjort imgburn.
                          hehe ok, jag visste inte det men men man lär sig alltid något nytt dock rekomenderas IMGBurn iaf ^^
                          Google is your friend!

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                            hehe ok, jag visste inte det men men man lär sig alltid något nytt dock rekomenderas IMGBurn iaf ^^
                            mjo, men det ska gå lika bra i dvd decrypter.. saken är att dvd decrypter inriktades på att kopiera dvd-skivor men det hade även brännar möjligheter. när projektet lades ner så utvecklades imgburn, då inriktat på brännar delen, mer stöd och funktioner. dvd decrypter är rätt välkänt så konstigt du missat det.

Comment

har inte varit mycket för att snacka om sådant förut hållt mig till mer online spel faktiskt och även orginal spel inte brännt/rippat speciellt mycket tidigare... men nu gör jag det o.O

tror jag har hört talas om det någon gång förut men att det var samma skapare bakom det visste jag garanterat inte
                              Google is your friend!

Comment

Nej naturligtvis bränner jag i 2.4 det som skivorna är avsedda för

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X