Original inlägg av almo03
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Guide: Hur man flashar en Samsung MS25/MS28
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Xbins FTP finner du genom att joina kanalen #xbins på irc nätverket Efnet (irc.efnet.org) därefter skriver du !list när du väl joinat (se till att xbins roboten finns i kanalen först, annars riskerar du bli utslängd när du blir irriterad över att inte få ett svar och gör det igen)Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Ja mina problem verkar aldrig ha ett slut i alla fall, nu kommer jag inte in i dospromten. USBn är rätt och den har jag fixat genom iprep och jag har ändrat bootinställningar från bios men det är bara ett vitt streck som blinkar längst uppe till vänster..??
- Citat
- Flag
Comment
-
wierd... personligen kör jag hellre DOS från skiva (Hiren's Boot) med USB stöd
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Provade tanka hem det nu, men det verkar som man bara kan bränna från en ISO fil?Original inlägg av Swizzy Visa Inläggwierd... personligen kör jag hellre DOS från skiva (Hiren's Boot) med USB stöd
Last edited by almo03; 2010-10-10, 22:27.
- Citat
- Flag
Comment
-
Hiren's boot är en skiva man kör in i datorn som du kan starta minixp och grejer från, den innehåller mängder av verktyg... den är främst till för att köras från skiva men går även att köra från USB sticka...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment