Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

guide för hur man bränner xbox 360 spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• guide för hur man bränner xbox 360 spel

hejsan jag undrar om nån kan skriva steg för steg hur man bränner spel till xbox 360 i nero .? ? ?
    Mvh frippe

Visst.

Steg 1.
    Det går inte

Klart!

Bränn med CloneCD eller ImgBurn. Läs FAQ'n
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Enlund hård men rättvis

Comment

ROFLMAO

Sorry OT, men jag var tvungen..
        PSP 5.50Gen D3
        XBOX360 Elite ORGINAL!!

Comment

läste att det skulle finnas en guide på ***********

Comment

Jag har laddat hem två spel som är free region men när jag ska bränna spelen till dvd+r doubel layer skivan så står det att .dvd filen inte hittas.
            Vad har jag gjort för fel?

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26166

Comment

guide för hur man bränner xbox 360 spel

Hur gör man för att få foton att likna gamla 50-60-tals filmisar och western kort, filmstjärnor, hockeykort som man samlade på när man växte upp. Photoshop eller någe annat program kanske ?? Hur går man tekniskt till väga ? Mycket tacksam för svar
                russain bride

Comment

Först skall du kontrollera allt med ABGX360 v1.0,2+ ( www.abgx306.net )
                  ladda sedan .dvd filer i IMGBurn som hittas på www.img*********.

Stoppa i en blank DVD+R DL skiva ( Helst Verbatim ) o klicka på bränn.
                  Voila
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hej! har inte brännt spel på länge till min xbox360, jag har andvänt 360 wave patcher gjort om domtill wave 3 för jag har fireware 1.6 Hur gör jag för kunna bränna spel som crysis 2, homefront osv nu? Har sökt som bara den på google men hittar inget bra sätt ? Hjälp uppskattas

Comment

Original inlägg av Sebbe20 Visa Inlägg
                      Hej! har inte brännt spel på länge till min xbox360, jag har andvänt 360 wave patcher gjort om domtill wave 3 för jag har fireware 1.6 Hur gör jag för kunna bränna spel som crysis 2, homefront osv nu? Har sökt som bara den på google men hittar inget bra sätt ? Hjälp uppskattas
                      Du måste uppdatera till LT+ för att dom senaste spelen ska fungera, och kolla dom senaste spelen med ABGX360 så att dom som ska ha AP25 har det...
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av swizzy Visa Inlägg
                        du måste uppdatera till lt+ för att dom senaste spelen ska fungera, och kolla dom senaste spelen med abgx360 så att dom som ska ha ap25 har det...
                        Vad är LT+ ?
                        Last edited by TobiasN; 2011-03-29, 10:45.
                        Webfish

Comment

Original inlägg av TobiasN Visa Inlägg
                          Vad är LT+ ?
                          en ny firmware för din dvd-läsare. det är denna som gäller om du vill kunna lira nya backuper.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X