Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide - Hur du får en 360 att leva längre

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

finns mängder av metoder, men ingen av dom är bra du kan skicka in den och hoppas på att dom byter ut den åt dig...

det jag menade är att du säger det till dom i telefonen, sen skickar du in den till dom... inte att du inte behöver skicka in den alls, vart fick du det ifrån?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Stor chans att de hinner sitta o testköra din maskin i 60 minuter för att se RROD felkod, de byter ut moderkorten mer snarlikt o reparerar det dösa o använder som reservdel på nästa maskin som behöver nytt moderkort
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

kan man inte lägga den i handdukar (som vissa säger hjälper mot rrod) och spela? de kan dom väl iaf inte komma på? och fortfarande, vad händer om man åker fast med att inte ha rrod?

Comment

Gör inte handuks tricket det förstör bara ännu mer
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av insert name Visa Inlägg
            kan man inte lägga den i handdukar (som vissa säger hjälper mot rrod) och spela? de kan dom väl iaf inte komma på? och fortfarande, vad händer om man åker fast med att inte ha rrod?
            Tycker du kan prova dra en sopsäck runt din lillebrors huvud om han har damp istället o dra åt med gaffatape o se vad som händer.
            Ungefär samma sak som med en 360, den dör!

Vad vissa säger stämmer inte alltid, isf hade man kunnat tjäna massa pengar o allt i nyhetstidningar stämmer inte heller.
            Det fins inga Bröstchocker
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

wow ingen fatta vad jag menande... jag vill ju ha död på den så jag kan få en ny, inte för att bli av med rrod. om man lägger den i handdukar för att bli av med rrod är man helt dum i huvudet ja

Comment

wow ingen fatta vad jag menande... jag vill ju ha död på den så jag kan få en ny, inte för att bli av med rrod. om man lägger den i handdukar för att bli av med rrod är man helt dum i huvudet ja
                jodå vi fattar, men det är inte bra att göra så... kör istället på så som jag sa, skicka in på RROD även om den inte har det...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

hopp får väl bli att bara ringa då, men fortfarande vad händer om man åker fast?? ska jag säga att den får rrod men det försvinner om jag låter den stå ett tag avstängd och detta har hänt några gånger?

Comment

Tror inte det kommer fungera tyvär, då tar dom inte in den på lagning... men om du "åker fast" så tror jag inte speciellt mycket händer... dom kan liksom inte straffa dig för att det egentligen, du har inte brutit mot deras regler, det som skulle kunna hända är att dom inte gör ett smack med den...
                    Google is your friend!

Comment

hopp får väl bli att bara ringa då, men fortfarande vad händer om man åker fast?? ska jag säga att den får rrod men det försvinner om jag låter den stå ett tag avstängd och detta har hänt några gånger?
                      man åker inte fast, det händer inget. de lagar den inte helt enkelt, och antagligen kommer de laga den eftersom du uppgett den får rrod. rrod är så vanligt och det är inte 300 tester de gör för att kolla om de stämmer eller inte.

Comment

asså gör dom inget test överhuvudtaget? blir dom inte lite misstänksamma när den funkar och inte har rrod?

Comment

asså gör dom inget test överhuvudtaget? blir dom inte lite misstänksamma när den funkar och inte har rrod?
                          Många RRoD's kommer pga överhettning och därför är det fullt normalt att dom inte RRoDar för ens efter ett tag
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                          4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

vadå efter ett tag? jag ska ju säga att den har rrod fast den funkar och det lär dom ju upptäcka när dom startar den...

Comment

vadå efter ett tag? jag ska ju säga att den har rrod fast den funkar och det lär dom ju upptäcka när dom startar den...
                              är full möjligt att rrod boxar fungerar om de varit avstängda ett tag, det är ingen garanti för att rrod inte kommer tillbaka. de gör inga större tester, rrod lagas, säg bara att den fått det, punkt.

Comment

men dom kommer väl be mig sätta på den och säga vilka lampor som lyser. då har jag ju startat om den och fungerar inte, men när dom gör det funkar den

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X