Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Cygnos360 v2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag försökte bli återförsäljare.. men dom ville att man skulle köpa minst 25st ... Det slutade med att jag bara köpte ett via devineo istället...
    dom är lite petiga på vem som får en banner på sidan oxo... annars hade det ju varit lättare att ta upp preorders

FreeBoot funkar bra

Comment

Jag kan ta hem cygnos v2 om någon vill ha, men ser inte riktigt marknaden, hade noll intresse på våra cygnos v1 vi tog in iaf.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag tror inte att man skall jämföra Cygnos360 v1 med v2 alls...
        Cygnos360 v2 kan en vanlig användare hantera om någon bara gjort installationen rätt..

Comment

ahh tror att cygnos v2 är lite mer intressant för dom flesta än va v1 var.
          då cygnos v2 är lite mer som ett klassiskt modchip, eller kommer förmodligen bli iaf.

hansi: jag är iaf fortfarande intresserad av en cygnos v2 =) vet du va priset ligger på isåfall?

Dragonslyer: jasså du har fått igång de, då vet ja vem ja ska fråga om de strular för mig =P
          hur funkar freeboot när du kommit in i 8498, kan man spela spel som vanligt därifrån då? om du stoppar in en wave 4 skiva, vill den fortfarande lägga in en update?

Mvh Mathias
          *PS3 slim 120- CFW 3,55
          *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
          *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
          *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
          *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
          *Xbox 360 slim original so far
          *Pstwo original x)
          *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

FreeBoot... Du lägger in Xell och Freeboot på xboxens NAND och sen lägger du in "Summer 09" på Cygnos360 v2 NAND...
            Sen kan du starta 8xxx dashboarden när du vill (Knapptryck) så växlar CygnosFirmware automatiskt till Cygnos NAND så att du kan spela Wave4 spel utan att bränna fler e-fuses

Comment

Är också intresserad av ett cygnos 2 ... pris?

Comment

Original inlägg av POi2 Visa Inlägg
                Är också intresserad av ett cygnos 2 ... pris?
                Vad jag hört och sett so borde den ligga runt 500:-
                Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

jag har just lagt en beställning på 5 st
                  Får se hur smidiga dom är på att leverera!

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                    jag har just lagt en beställning på 5 st
                    Får se hur smidiga dom är på att leverera!
                    Har du fått hem dina cygnos v2 än?
                    Har du tänkt att sälja dom eller? hur mkt isf?

Mvh Mathias
                    *PS3 slim 120- CFW 3,55
                    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
                    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
                    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
                    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
                    *Xbox 360 slim original so far
                    *Pstwo original x)
                    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

hmm är säker på att jag har svarat på detta en gång tidigare.. men gissar att det plockats bort

Comment

Vi lägger upp cygnos v2 i webshoppen så fort vi får nästa leverans, dom vi fick i första leveransen förbrukade vi själva :-)
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X