Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nätverk / LIVE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nätverk / LIVE

Hej

Har just fått min box fixad med Jtag , vågar man koppla in den till sitt lan utan att den hoppar ut och snackar med MS ?

Har spärrat LIVE i min dd-wrt router och vill nu köra LIVE test funktionen så jag ser att det är spärrat., får även frågan om en update när jag väljer min profil (något om denna behövs för att kunna köra live) ok att köra in den update ?

Tack

/Esko

det kan vara riskabelt att köra in den updaten, troligtvis är det bara lite små data som läggs på hårddisken, men är det data som lägger sig i NAND så kan det förstöra JTAG hacket...

jag skulle INTE lägga in den uppdateringen om jag vore du...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      det kan vara riskabelt att köra in den updaten, troligtvis är det bara lite små data som läggs på hårddisken, men är det data som lägger sig i NAND så kan det förstöra JTAG hacket...

jag skulle INTE lägga in den uppdateringen om jag vore du...
      Missade en sak , denna update kommer utan att jag har LAN kopplas om det gör någon skillnad?!

Comment

hmm, det var intressant... du är säker på att du fick den JTAGad och hackad? för då ska det inte behövas någon form av uppdatering...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          hmm, det var intressant... du är säker på att du fick den JTAGad och hackad? för då ska det inte behövas någon form av uppdatering...
          Ja då allt med USB spel mm funkar...det jag kan se är att jag hade en gammal DB innan så det måste göra någon update på min profil, bilder eller sooo

/Esko

Comment

förmodligen ja...
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X