Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Recover gamertag utan Live, pålitlig person sökes

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Recover gamertag utan Live, pålitlig person sökes

Sitter i Tokyo med en nyinköpt Jtaggad maskin men vill ogärna gå ut på nätet med den för att få igen mitt gamla gamertag. Är det möjligt att någon annan återtar den och skickar den som en rarfil och jag sedan för in den via usb? Om det är möjligt söker jag någon som kan hjälpa mig med detta, känner tyvärr inga 360 ägare vare sig i Japan eller Sverige därav detta tilltag. Om ni känner att ni kan detta och vill hjälpa mig skicka PM, tack på förhand.

Original inlägg av Skrotet Visa Inlägg
    Sitter i Tokyo med en nyinköpt Jtaggad maskin men vill ogärna gå ut på nätet med den för att få igen mitt gamla gamertag. Är det möjligt att någon annan återtar den och skickar den som en rarfil och jag sedan för in den via usb? Om det är möjligt söker jag någon som kan hjälpa mig med detta, känner tyvärr inga 360 ägare vare sig i Japan eller Sverige därav detta tilltag. Om ni känner att ni kan detta och vill hjälpa mig skicka PM, tack på förhand.
    Det ska nog gå vad ja vet, har du transferkabel?

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
      Det ska nog gå vad ja vet, har du transferkabel?
      behövs inte på en JTAG maskin då kan man koppla in ett vanligt USB minne med filen på
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej :P glövde väl det xD men det kan jag nog fixa, vem som hellst kan göra det.. Busenkelt xD

Comment

Tack for hja;lpen Swizzy, fungerade direkt, tack f;r att du la filerna i de ratta foldrarna direkt.

Tack aven 4everapple for erbjuden hjalp, swizzy var lite snabbare bara

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X