Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBR 3 + Live = Ban = NO Cripple!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av pemani Visa Inlägg
    Hehe "access denied", epic fail :P

Den var pillig att få bort men en pincett och lödkolven gjorde susen.
    för er som såg att det vart såhär tidigare:

och undrar varför så beror det helt enkelt på att jag blockerat hotlinkningar till bilder på min hemsida, detta för att spara bandbredden jag har istället för bilden som skall visas skickas man vidare till en bild jag lånat från google

*edit:*

man ser dock bilden som den ser ut normalt själv, även om man hotlinkat... tills man startar om webbläsaren, me andra kan inte se bilden
    Last edited by Swizzy; 2010-03-10, 23:08.
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
      i början av inlägget trodde jag att ni plockat bort en diod som styrde skrivning till NAND..
      någon frågade sen om det var R6T3 som hanterar bränning av e-fuses ...
      utan den kan man fortfarande skriva till NAND...

sen ballade tråden ur.. utan förklaring om att det inte handlade om den
      Ja det handlade om R6t3 kretsen på undersidan av moderkortet i den vänstraste delen av sektion T-6 som man kikar i kanterna på moderkortet ser man bokstäver och siffror i vit färg.

Jag skrev att det "Kanske" hade med den o göra men det kan lika väl ha o göra med att de sektioner av nand som skrivits om inte tillåter överskrivning.
      Du kanske har en bättre teori på detta, isf vore det kul att höra den.

Nej vi pajkastar inte o vi har inte spårat ur i tråden.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X