Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga ang analog bild

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du kan köra GoD spel från USB disk också, men det kräver att du har Freestyle Dash (den hittar dom även på USB och kan ladda)

Det finns en nackdel med GoD spel, man kan inte radera system uppdateringen, och man kan inte radera onödiga filer (eller minska ner videos t.ex.) för att spara plats...

så egentligen är den bästa metoden just nu att helt enkelt köra på som du redan gör, packa upp och göra Quickboot länkar...
    Ok, men poängen med GOD är väl att kunna köra dom direkt från NXE dashen? Men för att köra dom från en USB disk måste man alltså köra Freestyle Dash, är det korrekt uppfattat?

Ja att inte kunna ta bort uppdateringen verkar ju inte så bra. Då kör jag nog på som jag gör. Tack för svaren
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Original inlägg av pemani Visa Inlägg
      Ok, men poängen med GOD är väl att kunna köra dom direkt från NXE dashen? Men för att köra dom från en USB disk måste man alltså köra Freestyle Dash, är det korrekt uppfattat?

Ja att inte kunna ta bort uppdateringen verkar ju inte så bra. Då kör jag nog på som jag gör. Tack för svaren
      precis, det är det som är poängen med GoD spel, med uppdateringen som kommer den 6:e april (på live) ska man vad jag förstår kunna köra direkt från USB också
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X