Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xplorer360 Problem ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xplorer360 Problem ?

Tjena, jag försökte följa en Guide ni hade postat, men det går inte så bra, har kopplat hårddisken till min dator men får de här problemet

ibland får jag fram "Partition3" men när jag ska radera min GT och lägga tillbaka den efter jag har använt CON FLAG remover så stannar programet, jag använder WINDOWS 7. nån som vet hur jag kan fixa de här?

Kunde du inte posta i samma tråd som guiden finns i istället? och gärna i rätt sektion, detta har inget att göra med JTAG vad jag kan se... det du försöker göra är unkorrupta profiler eller hur?

om det är så att du har tillgång till en JTAG-Hackad maskin med XeX Menu på, kan du använda detta till att kopiera profilerna till ett vanligt USB minne istället och sedan tillbaka, jag har ingen aning om vad ditt problem annars kan vara orsakat av...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Kunde du inte posta i samma tråd som guiden finns i istället? och gärna i rätt sektion, detta har inget att göra med JTAG vad jag kan se... det du försöker göra är unkorrupta profiler eller hur?

om det är så att du har tillgång till en JTAG-Hackad maskin med XeX Menu på, kan du använda detta till att kopiera profilerna till ett vanligt USB minne istället och sedan tillbaka, jag har ingen aning om vad ditt problem annars kan vara orsakat av...
      sorry, hittade inte är så trött har försökt hela dagen, testade med USB nu, allt gick bra förrutom att min profil fortfarande var korrupt :/

Comment

då har du missat något steg
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          då har du missat något steg
          hittade ett mycket enklare sätt

spela hur mycket du vill på din bannade box, ( använd Usb minne med GT ) få dina achievements, koppla USB minnet till datorn och använd Modio, mycket enklare

Comment

så kan man också göra
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X