Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

starta fsd2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det är relativt lätt, du laddar ner Dash Launch (kör på senaste, 2.26, finns ingen anledning att köra en gammal version), lägg in allt från zip-arkivet på din xbox och kör installer xex-filen från t.ex. XEXMenu, sen är det bara att följa instruktionerna på skärmen. Om du vill kan du använda Swizzy's configurator så blir det lättare att välja alternativen.

edit: lol, några sekunder efter Swizzy
    sync!

Comment

Original inlägg av anden1 Visa Inlägg
      Det är relativt lätt, du laddar ner Dash Launch (kör på senaste, 2.26, finns ingen anledning att köra en gammal version), lägg in allt från zip-arkivet på din xbox och kör installer xex-filen från t.ex. XEXMenu, sen är det bara att följa instruktionerna på skärmen. Om du vill kan du använda Swizzy's configurator så blir det lättare att välja alternativen.
      Den är inte släppt publikt ännu
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Alright, my bad

Comment

Installerat 2.26 nu, hade tydligen 2.24 innan, undra varför det inte fungerade då?

Men har iaf spelat ett par timmar nu och det verkar fungera så tack ska ni ha!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X