Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag hittade en sådan uppdatering(jätte svårt att hitta) och la in usbminnet, det var en default.xex fil och stod om jag ville installera, när jag sedan installerade, så gick jag till spelet för att kunna spela så står det "This original xbox game has encountered a problem.." Vad beror det på? Vad menar du med att man ska först lägga in den i hackade versionen? Vad ska man lägga i hackade versionen? Spelet som jag försöker att spela är gta san andreas och den är med i compatibility listan.
Den hackade versionen finner du på xbins... hur du kommer dit får du googla om... orkar inte förklara det just nu... och som sagt, du får problem för den inte kan köras från hårddisk med vanliga emulatorn
Den hackade versionen finner du på xbins... hur du kommer dit får du googla om... orkar inte förklara det just nu... och som sagt, du får problem för den inte kan köras från hårddisk med vanliga emulatorn
Har googlat i 1-2 timmar och kom fram till att jag endast behöver backwards compatibility update och sedan kan jag spela spel, jag la in det i usbminnet och installerade det, kan det bero på att den uppdateringen jag hittade var för gammal? den var från 07 november.. finns nog senare versioner, får väl leta..
Comment