Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dumpning av NAND

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

dumpade iof inte med jtag tool men skrev tillbaks med det via en lpt-kabel jag lödde ihop, inga problem. Utveckla gärna när ni skriver saker som "KASST!!!!" om något.

Bra tips att se till filerna heter olika, klassiker att göra bort sig på annars
    One piece at a time.

Comment

Well, det fungerar skit bra att läsa/skriva med jtagtool då det i bakgrunden använder sig av Nandpro... men det är den där biten med att skapa freeboot som kan fucka ur totalt... nu vet jag inte hur 2.20 är, men 2.12 var värdelös... fungerade inte speciellt bra för folk på IRC som var vana vid o använda det...

Jag vet inte, kanske bara är jag... men det blir bara lättare och lättare att göra fel med en sådan här GUI... kanske bara är jag som tycker det är kasst?
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X