Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dagens fråga: XBLA hittas ej!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

lol, jobbigt... menne, hade du inte provat överföra från hans hårddisk via usb minne till din i XEXMenu? eller la du allt på USB minne via linux?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      lol, jobbigt... menne, hade du inte provat överföra från hans hårddisk via usb minne till din i XEXMenu? eller la du allt på USB minne via linux?
      Det enda som provades var:
      Linux -> FTP -> Xbox = Fail
      Linux -> USB-minne -> Xbox = Fail

Sen byttes HDD och samma provades igen. = Fail

Sen provades Windows -> USB -> Xbox = WIN

EDIT: eller ja..rättare sagt, Linux -> USB-minne -> Windows -> usb-minne -> Xbox = WIN!

Comment

Original inlägg av efex Visa Inlägg
        Det enda som provades var:
        Linux -> FTP -> Xbox = Fail
        Linux -> USB-minne -> Xbox = Fail

Sen byttes HDD och samma provades igen. = Fail

Sen provades Windows -> USB -> Xbox = WIN

EDIT: eller ja..rättare sagt, Linux -> USB-minne -> Windows -> usb-minne -> Xbox = WIN!
        Omstädigt!

Gott, att det löste sig och att du följde upp tråden med vad orsaken var.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
          Omstädigt!

Gott, att det löste sig och att du följde upp tråden med vad orsaken var.
          Glömde dock skriva ett steg, att usb-minnet formaterades om i windows efter att den hade varit inkopplad i linux-burken

Men klart man följer upp, man vet aldrig när nästa person råkar ut för detta

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X