Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alltid ström på USB-port?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Okay, detta verkar vara ett problem med FSD. Hittade en med liknande problem på deras officiella forum. Inget man kan lösa själv mao ;(

Comment

Skulle någon kunna nämna fabrikat/modell på en eller flera usb-diskar som stänger av sig självt när man stänger av xboxen?

Jag är tvungen att rycka usb-kabeln på min 1TB iomega-disk för att stänga av den och det är rätt tröttsamt.

Comment

Jag själv äger en "Iomega Extern HDD Prestige Compact 500GB" till min JTAG box.

Den funkar utmärkt, startar snabbt och stänger av sig när man stänger av maskinen. Dock lyser lampan på den hela tiden, även när maskinen är avstängd, men ungefär 20 sekunder efter att jag stänger av Xboxen så hör man att den spinner ner och stannar.

Notera dock att det är en pocketdrive, med 2.5" disk i, och drivs direkt på strömmen från Xboxens USB port. Det följer med en sladd som gör att man kan koppla den i 2 portar, men det behövs bara 1 från Xboxen.

Comment

Jag kör en Western Digital My Book Essential Edition 1TB. Helt underbar. Startas och släcks tillsammans med 360:n. Dessutom är den partitionerad så jag har en USB-switch och delar den mellan både min 360 och min Wii. Kan inte bli bättre =)
          PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
          PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
          PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
          360 JTAG Backup Console
          360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X