Kolla dom andra kategorierna, och se till att du har lagt till sökvägen i settings menyn...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Freestyle Dash 2.0 som default Dashboard?
Collapse
X
-
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
så fixat, tack! visste om det där med sökvägen osv men nu fungerar det!Original inlägg av Swizzy Visa InläggKolla dom andra kategorierna, och se till att du har lagt till sökvägen i settings menyn...
ett problem dock, varje gång jag stänger av boxen så hamnar datumet på 2005, måste in i orginal dashboard och ändra sen in i FSD igen då visar den rätt men så fort jag stänger av den då hamnar den på 2005 igen... :/
- Citat
- Flag
Comment
-
det går att se till att FSD uppdaterar tiden automatiskt på nätet... kolla settings...Original inlägg av Gilgamesh Visa Inläggså fixat, tack! visste om det där med sökvägen osv men nu fungerar det!
ett problem dock, varje gång jag stänger av boxen så hamnar datumet på 2005, måste in i orginal dashboard och ändra sen in i FSD igen då visar den rätt men så fort jag stänger av den då hamnar den på 2005 igen... :/Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
jo kollade där, hmm, ville helst skippa att ha en nätverksladd ansluten, borde fungera som på stock dashboard.. men menOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggdet går att se till att FSD uppdaterar tiden automatiskt på nätet... kolla settings...
iaf TACK FÖR ALL HJÄLP! JÄVLIGT TACKSAM GRABBAR!
- Citat
- Flag
Comment
-
Vilken version av Xbox 360 är det du har? med eller utan HDMI?Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du har ingen koll på vilken modell av moderkort har du om du har koll på det? Falcon? Zephyr? Jasper?
Tippar på Falcon eller Zephyr... men
vet att Xenon hade väldiga problem med datum sparning och sådär
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
uppdaterade inlägget, trodde du ville veta om det var HDMI eller inte, men tänkte efter sedan och skrev Falcon ocksåOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggDu har ingen koll på vilken modell av moderkort har du om du har koll på det? Falcon? Zephyr? Jasper?
Tippar på Falcon eller Zephyr... men
vet att Xenon hade väldiga problem med datum sparning och sådär
- Citat
- Flag
Comment
-
med stänger av, menar du att du rycker strömmen till boxen? 360n har ingen batteribackup så datumet nollställs i så fall.Original inlägg av Gilgamesh Visa Inläggså fixat, tack! visste om det där med sökvägen osv men nu fungerar det!
ett problem dock, varje gång jag stänger av boxen så hamnar datumet på 2005, måste in i orginal dashboard och ändra sen in i FSD igen då visar den rätt men så fort jag stänger av den då hamnar den på 2005 igen... :/
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe dumt av mig, hade ryckt ut strömsladden därförOriginal inlägg av int21 Visa Inläggmed stänger av, menar du att du rycker strömmen till boxen? 360n har ingen batteribackup så datumet nollställs i så fall.
- Citat
- Flag
Comment
-
Lånar en gammal tråd. Har precis uppdaterat till Dash Launch 2.2. Jag jtaggade min xbox på psxcare och ni har lagt launch.ini filen på flash. Så jag kan inte ändra filen. Går det att fixa på nåt sätt? eller få Dash Launch att läsa en annan launch.ini fil som ligger på tex Hdd'n?
- Citat
- Flag
Comment
-
Den läser launch.ini i följande ordning:Original inlägg av Stemas Visa InläggLånar en gammal tråd. Har precis uppdaterat till Dash Launch 2.2. Jag jtaggade min xbox på psxcare och ni har lagt launch.ini filen på flash. Så jag kan inte ändra filen. Går det att fixa på nåt sätt? eller få Dash Launch att läsa en annan launch.ini fil som ligger på tex Hdd'n?
USB -> HDD -> BB Memory Unit -> Flash alltså USB i första hand och sedan går det vidare... filen ska ligga:
x:\launch.ini
annars hittar den inte filen...Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ahh. det funkade nuOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggDen läser launch.ini i följande ordning:
USB -> HDD -> BB Memory Unit -> Flash alltså USB i första hand och sedan går det vidare... filen ska ligga:
x:\launch.ini
annars hittar den inte filen...
tack för ett snabbt svar!
- Citat
- Flag
Comment

Comment