Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som lyckats låsa upp Beyond Good and Evil HD?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

När jag läser om Dash Launcher 2.09 beta, så står det når om FbBuild 0.1 eller 0.11! Hur vet jag om jag har det?

How to use:

Ensure you hacked nand was built with FbBuild 0.1 or 0.11

To install copy to your Xbox 360, then run the application with XEX Menu or FreeStyle Dash and follow the on screen instructions.

Comment

Har Dash Launcher 2.06 nu tror jag!

Comment

Original inlägg av Tosse82 Visa Inlägg
        När jag läser om Dash Launcher 2.09 beta, så står det når om FbBuild 0.1 eller 0.11! Hur vet jag om jag har det?

How to use:

Ensure you hacked nand was built with FbBuild 0.1 or 0.11

To install copy to your Xbox 360, then run the application with XEX Menu or FreeStyle Dash and follow the on screen instructions.
        Om du har en dashboard version av 2.0.12611.0 uppfyller din konsoll alla kraven (om den är JTAG:ad)

Har Dash Launcher 2.06 nu tror jag!
        Har du 2.06 nu kommer det inte vara ngra problem o köra in 2.09 då dom har samma krav
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jo har den dashen! Men vad gör 2.09 som inte 2.06 gör?

Comment

Jo har den dashen! Men vad gör 2.09 som inte 2.06 gör?
            Buggfixar, samt gör 2.09 så att inte Dragon Age 2 kräver 12625, utan fungerar på 12611 (12625 har inga extra funktioner, utan mest säkerhets uppdatering för att patcha igen hål och aktivera AP25 för vissa äldre spel...) m.m.
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Någon som har testat och lyckats än? Inte jag iaf

Comment

fungerar fint här.. körde det i yaris v0.9 beta 3 för säkerhets skull men det verkade redan vara patchat med korrekt info.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  fungerar fint här.. körde det i yaris v0.9 beta 3 för säkerhets skull men det verkade redan vara patchat med korrekt info.

Jo men sådär ser det ut för mig med, men sen när man startar det så är det inte unlocked! Har kört med yaris v0.9 beta 3 blir ingen skillnad!

Comment

Jo men sådär ser det ut för mig med, men sen när man startar det så är det inte unlocked! Har kört med yaris v0.9 beta 3 blir ingen skillnad!
                    hur ser man om det är unlocked då? jag startade det nämligen och allt verkade stämma, kollade lite menyer och sådant.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      hur ser man om det är unlocked då? jag startade det nämligen och allt verkade stämma, kollade lite menyer och sådant.
                      Kolla med XM360 vad den säger till exempel?
                      Google is your friend!

Comment

har kollat med xm360 1.9b och där är spelet upplåst. har kollat i nxe under full games och även arcade och där ligger det också, inget tyder på att det är ett demo.

Comment

jo precis men testade du med content unlock patch både på och av?
                          när den är av är det viktigt att filen är upplåst innan

edit: funkar utmärkt för mig med, och jag ligger kvar på 9199 (har inte blivit av att uppdatera än)

edit2: min teori stämde! när jag enablade content unlock patch i dashlaunch så blev spelet i demo mode, vare sig det är upplåst eller ej. sa ju att de va de

content unlock patch e fan inte nice alltså... det buggar en hel del grejer till demo mode (bland annat left4dead DLC'n) yaris swap/xm360 is the way to go.
                          Last edited by anden1; 2011-03-11, 03:43.

Comment

Annars så finns numera fbBuild v0.12 som du får dash 12625 med. Har itne uppdaterat själv, men om det kan vara en lösning så varför inte.

Comment

det tror jag inte. Spelet kräver inte 12625 på något sätt. Som jag sa funkar det tillåme på 9199... Det viktiga är att man stänger av content unlock patch

Comment

Original inlägg av efex Visa Inlägg
                                Annars så finns numera fbBuild v0.12 som du får dash 12625 med. Har itne uppdaterat själv, men om det kan vara en lösning så varför inte.
                                Enligt infon ska den enbart fungera med Jasper... så vi får vänta lite till tills det kommer något vettigt för samtliga
                                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X