Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dash launch 2.21

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dash launch 2.21

Har uppdaterat min jtag falcon till 12625, och skulle även uppdatera dash launch.
    Men efter detta så står det inte på profilen i FSD "system link patched".

Har installerat om dash launch flera ggr både med att svara på alla frågor manuellt samt med de som finns i filen.

Blockar uppdateringar, blockar live dns.

ping e true, ms dns false.

Fler som har problem med detta? och vad ska jag göra... xlink kai går ju inte så bra utan :P

( Den bootar direkt till fsd så dash launch funkar lite iaf )

Original inlägg av rikard357 Visa Inlägg
    Har uppdaterat min jtag falcon till 12625, och skulle även uppdatera dash launch.
    Men efter detta så står det inte på profilen i FSD "system link patched".

Har installerat om dash launch flera ggr både med att svara på alla frågor manuellt samt med de som finns i filen.

Blockar uppdateringar, blockar live dns.

ping e true, ms dns false.

Fler som har problem med detta? och vad ska jag göra... xlink kai går ju inte så bra utan :P

( Den bootar direkt till fsd så dash launch funkar lite iaf )
    Jag har inte tänkt så mycket på vad det står i FSD, men det fungerade hur bra som helst för mig med xlink kai...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jag håller med Swizzy. Har iaf märkt att min konsol varit ping-patchad även när det inte står i FSD.

Så det skulle kunna vara att FSD behöver uppdateras så den ser ping patchen i 12625/dash launch 2.21

har faktiskt spelat igenom hela portal 2 co-op över xlink kai med 12625/dash launch 2.21 och ping patch, men FSD visar den som sagt inte. Spelet funkade perfekt trots att jag körde på en riktigt dålig uppkoppling som laggade rejält emellanåt (200 - 1000ms ping skulle jag tro)

Comment

Japp okej, fick inte upp någon server på mw2 igår, men får testa igen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X