har lagt in allt nu, när jag ska starta spelet så vill den att jag uppdaterar annars startar inte spelet, ska jag göra det?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa sättet att lägga in multidisc-spel?
Collapse
X
-
Du ska ALDRIG uppdatera på en JTAG, inte med officiell uppdatering iaf om du inte redan har samma version och är 100% säker på det (då du flashar om nanden vid normal uppdatering och enbart får avatar stödet när du använder dig av samma version som du redan kör med)Original inlägg av Gilgamesh Visa Inlägghar lagt in allt nu, när jag ska starta spelet så vill den att jag uppdaterar annars startar inte spelet, ska jag göra det?
Uppdatera dashlaunch till version 2.21 eller senare istället om du har dashboard version 9199 eller högre... eller så uppdaterar du till 12625 med senaste dashlaunch...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
ok, tack fixat det spelet startar :-)Original inlägg av Swizzy Visa InläggDu ska ALDRIG uppdatera på en JTAG, inte med officiell uppdatering iaf om du inte redan har samma version och är 100% säker på det (då du flashar om nanden vid normal uppdatering och enbart får avatar stödet när du använder dig av samma version som du redan kör med)
Uppdatera dashlaunch till version 2.21 eller senare istället om du har dashboard version 9199 eller högre... eller så uppdaterar du till 12625 med senaste dashlaunch...Last edited by Gilgamesh; 2011-05-24, 15:08.
- Citat
- Flag
Comment

Comment