Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

lite profil frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• lite profil frågor

hej ja undrar om nån vet om detta är möjligt på en jtaggad box :

ja vill flytta mina saves + archivements från min gammla profil på min gammla xbox till min nya jtaggade xbox nya profil är detta möjligt ? som tex nåt programm/editor eller liknande

sen kan man ha en 5400rpm usb disk till xboxen ? ja funderade på Western Digital Elements Desktop 2.0 2TB

Med ett USB-minne som du formaterar i din box kan du flytta över din gamla profil och även vissa XBLA spel till din nya box. Dock inte kopiera profilen/innehållet utan bara flytta det.

Det borde inte vara några problem med en 5400 rpm hårddisk externt, själv använder jag en på 7200 rpm som funkar fint.
    Last edited by xcon74; 2011-05-24, 20:21.

Comment

hur är det med archivement till en annan profil då ? är det möjligt

Comment

Original inlägg av Orcman Visa Inlägg
        hur är det med archivement till en annan profil då ? är det möjligt
        Ja, det är möjligt... men det kallas då för fusk eftersom du måste låsa upp dom på den nya profilen med modio...

Vad gäller kopiera kan du göra det genom XEXMenu, logga bara ut från profilen du ska kopiera så kan du kopiera den, annars kommer du ta med allt utom själva profilen
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X