på min jtag box men var hittar jag inställningarna efter jag installerat såsom blockera systemuppdateringar m.m, hittar inget nytt i boxen alls efter installationen, jag packade upp dashlaunch 2.21 på usb sticka sedan körde jag default.xex från installer mappen, har jag gjort ngt fel?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
har intsallerat dashlaunch 2.21
Collapse
X
-
launch.ini filen innehåller settingsOriginal inlägg av spenne Visa Inläggpå min jtag box men var hittar jag inställningarna efter jag installerat såsom blockera systemuppdateringar m.m, hittar inget nytt i boxen alls efter installationen, jag packade upp dashlaunch 2.21 på usb sticka sedan körde jag default.xex från installer mappen, har jag gjort ngt fel?
det finns 2st med har jag för mig, en sample och en till...
skapa annars en sådan fil med anteckningar (notepad) så har du alla options och sådär för inställt på ett bra sätt nedan:
Kod:[QuickLaunchButtons] BUT_A = BUT_B = Hdd:\Freestyle\default.xex BUT_X = Hdd:\Content\0000000000000000\C0DE9999\00080000\C0DE99990F586558 BUT_Y = Hdd:\Freestyle2.0\default.xex Start = Back = LBump = Default = [Plugins] plugin1 = plugin2 = plugin3 = plugin4 = plugin5 = [Settings] nxemini = true pingpatch = true contpatch = false fatalfreeze = false fatalreboot = true regionspoof = false region = 0x7FFF dvdexitdash = true xblaexitdash = true nosysexit = false noupdater = true debugout = false exchandler = true dumpfile = bootdelay = 0x2A liveblock = true livestrong = false
Last edited by Swizzy; 2011-05-31, 14:55.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
Antingen kör du den igen och väljer att inte ställa in inställningarna igen (den frågar) då installeras .ini filen till NAND minnet, du kan även lägga den på hårddisken i roten av HDD1, eller så kan du lägga den i roten av din USB hårddisk, det laddas därifrån också (ordningen det laddas i är: USB -> HDD -> NAND, där USB är första prioritet...)Original inlägg av spenne Visa Inläggok är det bara att köra default.xex igen sedan man editerat ini filen eller lär man föra över den manuellt på ngt vis?Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
pretty muchOriginal inlägg av spenne Visa Inläggok ska jag döpa om sample_launch.ini till bara launch.ini och kopiera inställningarna som du skrev till den och sedan köra default.xex igen och välja att inte ställa in inställningar?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment