Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver lite hjälp med Yaris Swap eller dylikt program

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver lite hjälp med Yaris Swap eller dylikt program

Hej jag ska hämta ut min konsol från posten imorgon när jag fått min avis. Det är en Jtaggad xbox Xennon, oxh jag har hört mängder av personer snacka om Yaris Swap.
    Tydligen så ska man kunna låsa upp DLCs och XBLA spel?
    Det jag behöver hjälp med är att jag skulle behöva en guide hur man använder det och hur det funkar, och var man laddar ner det eller om någon kan skicka filerna till mig.

Jag har aldrig ägt en JTaggad konsol men har försökt göra mig så insatt som möjligt. Lite svårt när man bara kan det i teorin.. :/

Edit: Eller om det finns något bättre program så gör gärna samma sak som jag bad er om för Yaris Swap. XM360 är väl i princip samma sak fast direkt i boxen?

Tack på förhand
    JL
    Last edited by jonthe838; 2011-06-09, 22:05.

Original inlägg av jonthe838 Visa Inlägg
    Hej jag ska hämta ut min konsol från posten imorgon när jag fått min avis. Det är en Jtaggad xbox Xennon, oxh jag har hört mängder av personer snacka om Yaris Swap.
    Tydligen så ska man kunna låsa upp DLCs och XBLA spel?
    Det jag behöver hjälp med är att jag skulle behöva en guide hur man använder det och hur det funkar, och var man laddar ner det eller om någon kan skicka filerna till mig.

Jag har aldrig ägt en JTaggad konsol men har försökt göra mig så insatt som möjligt. Lite svårt när man bara kan det i teorin.. :/

Edit: Eller om det finns något bättre program så gör gärna samma sak som jag bad er om för Yaris Swap. XM360 är väl i princip samma sak fast direkt i boxen?

Tack på förhand
    JL
    Japp, XM360 är samma fast bättre och på maskinen direkt
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Okej men hur använder man det och hur laddar man ner det ?

Comment

Okej men hur använder man det och hur laddar man ner det ?
        du laddar hem det från nätet, bästa är väl xbins... hur du använder det? ja, du startar det med XEXMenu och lär dig resten själv, det är pretty straight forward really..
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Okej najs tack ! bara en fråga, var hittar man XBLA spel att låsa upp ? ^^ Sry för att jag e noob. Men jag vet inte om man får fråga det i detta forumet.. blandar alltid ihop alla forums regler x(

Comment

Okej najs tack ! bara en fråga, var hittar man XBLA spel att låsa upp ? ^^ Sry för att jag e noob. Men jag vet inte om man får fråga det i detta forumet.. blandar alltid ihop alla forums regler x(
            www.google.com eller samma ställen du hittar Xbox 360 spel på...
            Google is your friend!

Comment

Dashlaunch fixar patchningen i minnet så du behöver inte yaris swappa

Comment

Original inlägg av dragonslayer Visa Inlägg
                Dashlaunch fixar patchningen i minnet så du behöver inte yaris swappa
                Den funktionen funkar inte med alla spel, vissa spel kan det ha mottsatt effekt på!
                Google is your friend!

Comment

Tänkte precis säga att jag måste använda XM360 på de flesta XBLA spel mm.

Comment

Tänkte precis säga att jag måste använda XM360 på de flesta XBLA spel mm.
                    Det är ett bättre alternativ, lättare o använda och funkar riktigt bra XBLA/DLC etc. som kräver XUID får man köra med yarisswap, går inte o göra på något annat sätt vad jag känner till...
                    Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X