Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Game Saves porter ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Game Saves porter ?

I need a program to port all of my gave saves to my new profile?
    Edit: vrf skrev jag på engelska ? :S ah i alla fall jag tror alla förstår det ändå.
    Tack på förhand

JL
    Last edited by jonthe838; 2011-07-08, 02:28.

Vad exakt är det du vill göra? porta sparningar från t.ex. PS3 till Xbox 360?

Låsa om sparningar från en profil till en annan?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Vad exakt är det du vill göra? porta sparningar från t.ex. PS3 till Xbox 360?

Låsa om sparningar från en profil till en annan?
      sry för bristfällig info.. mellan profiler

Comment

Original inlägg av jonthe838 Visa Inlägg
        sry för bristfällig info.. mellan profiler
        modio borde kunna hjälpa dig med det, det är ett program som kan ändra whatever i whatever typ funkar med profiler, sparningar och sådant
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          modio borde kunna hjälpa dig med det, det är ett program som kan ändra whatever i whatever typ funkar med profiler, sparningar och sådant
          Funkade perfekt tack !

Comment

Okej Nu gäller det att porta pc saves till 360 saves. Är detta teoretiskt sätt möjligt för till exempel Fallout 3?

Comment

Original inlägg av jonthe838 Visa Inlägg
              Okej Nu gäller det att porta pc saves till 360 saves. Är detta teoretiskt sätt möjligt för till exempel Fallout 3?
              Ja, teoretiskt sätt är det möjligt, beror på hur sparningarna är gjorda... vissa spel kan ha samma data oavsett om det är till PC, PS3, Xbox 360 etc. i sparningen då...
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X